Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Teneriffa i Februari

• Teneriffa i Februari

Publicerad av filipwestling på 5 januari, 2011 vid 16:17

Tjenare!

Nu har föräldrarna bokat en resa till playa de las américas i Februari. Jag vindsurfar lite granna här i Varberg, men känner att jag inte riktigt är redo för El Medano. Så därför tänkte jag prova på vågsurfskillsen 😉

Men har ni några bra tips på spots i playa de las américas som passar en nybörjare/amatör? Och isf, finns det bra uthyrning i närheten?

m3lk3r svarade 13 år, 10 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • m3lk3r

Medlem
    5 januari, 2011 vid 16:49

Har inte varit där men har en vän till mig som var där nyss. Spots vet jag inte men det ska finnas lite uthyrningar och sånt så det ska inte vara några problem. När han var där blåste det mycket varje dag faktiskt så han (nybörjare) fick inte vindsurfat nånting.. blåste ovanligt mycket tydligen.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Teneriffa i Februari

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.