-
Teneriffa :S?!?
Farsan kanske tvingar dit mig över jul.
Går det ens att kajta där? och om det nu går, är det nån vind?
Man kanske får ta nån båt till Fuerte eller nåt./Jepser
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Resmål & Spots › Teneriffa :S?!?
Farsan kanske tvingar dit mig över jul.
Går det ens att kajta där? och om det nu går, är det nån vind?
Man kanske får ta nån båt till Fuerte eller nåt.
/Jepser
kör i el medano. chrille eller nån annan med bättre koll än jag kanske kan ge lite info
Elmedano är grymmt bra! Jag var där jun-aug för 2 år sen och det blåser fett!! Vet inte hur det är över jul. Men stället är så att det finns plattvatten på ena sidan och vågor på andra sidan. Det är liksom en udde i mitte som delar av viken. men på plattsidan finns det mycket rigg yta och det funkar kalas med kite.
/Peter
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Resmål & Spots › Teneriffa :S?!?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.