Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Terje är ingen mes!
-
Terje är ingen mes!
Publicerad av kasimir på 2 december, 2006 vid 21:59Inlägget raderades visst av någon anledning men för er som inte såg det så är länken:
http://www.youtube.com/watch?v=Rd8AJdcnw4A&mode=related&search=
Filmen heter First Descent och den kan man hitta på………………..kasimir svarade 18 år, 3 månader sedan 5 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Gammal är äldst. När jag såg det där klippet kom jag att tänka på en av de gamla TB-filmerna (TB5?) där Johan Olofsson har rökt en puka för mycket och åker med överljudsfart nedför ett smalt stenigt pass med sanslös sluttning. Någon som vet vad jag menar? Och ännu viktigare – är det någon som vet var på nätet jag kan se vansinnet igen?
-
kasimir wrote:Inlägget raderades visst av någon anledning………………..
Nää….någon klippte in det i MIN tråd! :@
PöööötrikÖL, va det du ?!
d[-_-]b
http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?p=352199#post352199
-
sourra wrote:Gammal är äldst. När jag såg det där klippet kom jag att tänka på en av de gamla TB-filmerna (TB5?) där Johan Olofsson har rökt en puka för mycket och åker med överljudsfart nedför ett smalt stenigt pass med sanslös sluttning. Någon som vet vad jag menar? Och ännu viktigare – är det någon som vet var på nätet jag kan se vansinnet igen?
De åket var grymt! de va väl där dom räknade ut snittfarten och den var hög!!!
Har det nog på nån videofilm nånstans. Undra om det inte var med på nåt tv-prog. Måste ju finnas att hitta. -
pjoter wrote:Har det nog på nån videofilm nånstans.
Seså, dyk nu ned i VHS-lådan leta fram kassetten så man kan få se vansinnet igen. -
Det är från TB5 och visades i SVT. Programmet var Äventyr och Gry Forsell var programmledare. Detta var i samma veva som hon var ihop med Peter Ström, för alla er som läser Se och Hör så finns det nog en artikel om deras förlovning också. En annan film som de visade i det programmet var Steak and lobster om nån har den kan ni ju dela med er för den är jävligt rolig.
-
haha, vilken koll!
Va det i de avsnittet hon provade cross? 🙂 -
@kasimir 352318 wrote:
Ja jag tror det de visade Crusty Demons of Dirt 2 el. 3
Har all snowboard som visats på SVT och TV4 på VHSJaa, det var väl skoterdåren Seth pangade ett sanddynehopp rakt in i en hel hög med hojar? Har du förbarmat dig och rippat kassettrackaren ännu?
Logga in för att svara.