Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Terje & Co ikväll på tv
-
Terje & Co ikväll på tv
Publicerad av eklov på 28 februari, 2008 vid 17:05First Descent
Canal+ action kl 21.00
tim-eriksson svarade 17 år, 1 månad sedan 6 Medlemmar · 5 Svar -
5 Svar
-
Har inte den kanalen men har sett filmen vid ett annat tillfälle och den visar verkligen Terjes storhet!!!
Jag undrar hur många andra snowboard-/skidåkare (om någon), som skulle beordra piloten att lasta av honom/henne på den minimala ytan (toppen i filmen) på ett helt oåkt och extremt brant ”face” i Alaska? Killen är ju dessutom helt ensam!!!!
Är det någon som har sett en mer extrem prestation inom snowboard-/skidvärlden???? Jag har då inte sett något svettigare än när Terje droppar in i den sista sekvensen…….PS. Han viste dessutom vad han talade om när han valde att bojkotta os;-).
Att dom tävlande inte bojkottar skiten när den nu ska köras i diktaturen Kina är för mig så jävla ledsamt. Fy fan för dessa pengakåta (eller vad det är) och själslösa idrottsmän-/kvinnor som inte tar sitt ansvar när dom har chansen att göra skillnad som räknas! Hoppas dom ångrar sig när dom sedan ligger där på långvården med sina utslita kroppar vid 50 års ålder:-(.
Rage against the machine!(Vilken go vändning det blev av den aggressionen va? Skönt att skriva av sig ibland, he he;-)…….
-
Travis Egen film med redbull. Ser fin ut!
Logga in för att svara.