Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Test Center på King of Öland

• anonym-anvandare

Medlem
    15 juni, 2001 vid 15:04

Läste detta inlägg lite sent men det verkar som branschen inte har bättrat sig har varit i branschen i snart 20 år och under dessa år har det dykt upp olika kedjor som försökt få monopol på sporten, små butiker har mer eller mindre körts över.
    utvecklingen har skapat få butiker med mycket postorder verksamhet, branchen har strypt sig själv.
    Där det finns surfbutiker finns det också många surfare. (Surfare som vill börja vill klämma på prylarna innan de handlar)
    Har under alla år sysslat med surf för att det är kul o såvitt jag vet har ingen hittills blivit rik på windsurfing dom som tror annat får nog byta bransch. Så varför hålla på o bete sig på det här sättet sporten är liten o kräver samarbete för att bli större
    Att somliga kör runt o visar upp sporten är bra, men det jag läst här hör inte hemma i surfsporten.

• anonym-anvandare

Medlem
    15 juni, 2001 vid 15:51

Läste detta inlägg lite sent men det verkar som branschen inte har bättrat sig, har varit i branschen i snart 20 år och under dessa år har det dykt upp olika kedjor som försökt få monopol på sporten, små butiker har mer eller mindre körts över.
    utvecklingen har skapat få butiker med mycket postorder verksamhet, branchen har strypt sig själv.
    Där det finns surfbutiker finns det också många surfare. (Surfare som vill börja vill klämma på prylarna innan de handlar)
    Har under alla år sysslat med surf för att det är kul o såvitt jag vet har ingen hittills blivit rik på windsurfing dom som tror annat får nog byta bransch. Så varför hålla på o bete sig på det här sättet sporten är liten o kräver samarbete för att bli större
    Att somliga kör runt o visar upp sporten är bra, men det jag läst här luktar monopol och det hör inte hemma i surfsporten

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Test Center på King of Öland

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.