Senaste nytt Forums Kitesurfing Snökite Testa Caution och Flysurfer i Sälen 2-3 feb (nu till helgen)!

• Testa Caution och Flysurfer i Sälen 2-3 feb (nu till helgen)!

Publicerad av cortex på 30 januari, 2008 vid 13:55

Titeln säger väl det mesta. :smirk:

Vi kommer att finnas på plats på Högfjällets topp under helgen. Verkar dessutom bli fin vind och puder, så passa på att testa Caution Mayhem och Flysurfer Pulse2/Psycho3/Speed2.

Hivar upp ett par flaggor vid launchen så det blir lätt att hitta oss ute i snön. 😀

Om ingen finns vid flaggorna när ni kommer dit (kan ju vara så att jag och resten av gänget händelsevis råkar vara i ravinerna och roar oss) ring mig på 0708-306020 så kommer jag/vi/någon bort till lauch-platsen ASAP.

Väl mött på Högis!

/Kaj(Tech)

cortex svarade 16 år, 10 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • mav

Medlem
    30 januari, 2008 vid 15:45

Trist att prognosen säger megadump med puder torsdag och fredag sen 10meter och sol lördag och söndag…

trist… megatrist….

• mr-slingshot

Medlem
    30 januari, 2008 vid 16:09

Fan sugen på att tästa flysurfers nya kite ( psyco 3) den värkar grymm!

• tobas

Medlem
    30 januari, 2008 vid 22:53

Fan vad trist grabbar, låter jättetrist. Själv sätter jag mig i bilen upp till de riktiga bergen imorgon. Oxå trist, jättetrist. Hoppas vi ses nått i vinter även om många fjäll o kullar ligger emellan 😉

• cortex

Medlem
    31 januari, 2008 vid 00:02

He he, jo… det är såååå synd om oss. Just nu är det bara en elak förkylning som försöker få mig att inse min dödlighet. Ska bara dräpa av den ordentligt innan fredag e.m. så är allt lugnt.
    Har förresten en sjujävla huvudvärk efter att ha försökt ta mig igenom en av kontorets väggar med skallen tidigare idag (gravitation kan vara lurigt och elakt). Väggen vann. Farlig arbetsplats man har.

Mr Slingshot, Psycho3’an är klart nice. Den har iofs funnits ett tag på marknaden och FS har hunnit lansera 2 kites efter den. Speed2 kom i sommras och Pulse2 kom precis vid årskiftet. De är å andra sidan inte samma typ a kites… men Pulse2’an är bra på mycket av det som Psycho3’an är duktig på. Om man däremot är ute efter en ren freestyle-kite så är det fortfarande Psycho3an som gäller… eller att vänta in Psycho4’an (om den kommer att heta det) som kommer till sommaren.

/Kaj(Tech)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Snökite Testa Caution och Flysurfer i Sälen 2-3 feb (nu till helgen)!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.