Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Testa om din längd på… överträffar en mycket känd proffssurfares…

• Testa om din längd på… överträffar en mycket känd proffssurfares…

Publicerad av rrd på 4 maj, 2008 vid 09:55

Kauli Seadi, 174 cm lång, använder hängseletampar om 34 cm för vågsegling enligt senaste Boards!!! Men dom menar nog tum. Men det gäller att hänga med i utvecklingen. Dessutom kör han med ganska låg bom.

wisco svarade 16 år, 6 månader sedan 5 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • blabussen

Medlem
    4 maj, 2008 vid 12:35

@RRD 462744 wrote:

Kauli Seadi, 174 cm lång, använder hängseletampar om 34 cm för vågsegling enligt senaste Boards!!! Men dom menar nog tum. Men det gäller att hänga med i utvecklingen. Dessutom kör han med ganska låg bom.

Jag mätte mig precis och var 183 cm.. Du det låter verkligen som om Kauli bör höja bommen!

Nu mätte jag mig igen, 183 cm sittande i soffan!

• spray

Medlem
    4 maj, 2008 vid 22:04

Jag är 175 och kör bevisligen med MYCKET låg bom. men folk avrådde ju mig från det?

• frippe75

Medlem
    5 maj, 2008 vid 07:52

@Spray 462858 wrote:

Jag är 175 och kör bevisligen med MYCKET låg bom. men folk avrådde ju mig från det?

Det finns ju grader även i helv……

• wisco

Medlem
    6 maj, 2008 vid 08:08

@RRD 462744 wrote:

..34 cm för vågsegling enligt senaste Boards!!! Men dom menar nog tum..

rent spontant tycker jag det låter långt med nästan 90 cm tampar.. men man seglar kanske annorlunda nuförtiden?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Testa om din längd på… överträffar en mycket känd proffssurfares…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.