Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing "Testbrädan" har kommit…

• "Testbrädan" har kommit…

Publicerad av kinetic på 19 april, 2007 vid 10:07

Hämtade hem en Pirate testbräda i förra veckan…Så den som är intresserad är välkommen att provsegla (kommer ha med mig brädan varje gång ja är ute o seglar, eller bara tittar:grin: ), är själv väldigt nyfiken på hur brädan är…Är ju långt ifrån en ”freestyla:re” så om brädan är bra eller dålig låter jag andra avgöra:grin: . Några bilder finns här: http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=45915&page=3

kinetic svarade 17 år, 10 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • militaren

Medlem
    19 april, 2007 vid 14:12

Tja David!..glöm inte att slå mig en pling när du ska ut och surfa. måste ju få testa brädan också 😉

• kinetic

Medlem
    19 april, 2007 vid 14:38

Haha..ja klart du ska testa den ordentligt, ja e ju så långt ifrån en freestylare man kan komma*haha*

• kinetic

Medlem
    30 april, 2007 vid 07:58

Då var brädan ”testad”…Bidde en repa fram-o-tillbaka sen fick jag nog av känslan att stå långt in på brädan, dessutom var nog freestyle-planka i kombo med race-rigg inte optimal…Det lilla jag kan säga är att brädan gick väldigt lugnt o fint inga ”kontrollproblem” alls som jag tycker mig ha med min RRD (detta är dock en slalom-bräda)…Men nu är min korta men ”intensiva” freestyle-karriär över:-). Kommer förmodligen åka till Habo idag så om det finns någon freestyle:are som skall dit så var god o testa den ”gule”:-)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing "Testbrädan" har kommit…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.