• patrikol

Medlem
    21 november, 2003 vid 17:01

Dykutbildning med jobb! Så det är inte så mycket att välja på wink.gif

• cjuggla

Medlem
    21 november, 2003 vid 19:44
  • anonym-anvandare

Medlem
    27 november, 2003 vid 13:06

80% över 10 knots, 14 knots som genomsnittlig vind. Ser ju riktigt bra ut.

Nic

• anonym-anvandare

Medlem
    22 januari, 2004 vid 08:51

Vi var i Hua Hin i 8 dagaar och jag kitatde i 2 (lättvind), kom mitt i mellan två “vindomgångar”. Vinden kom med nymånen (som jag läst och upplevt förr på andra ställen), tror faktiskt det har samband.
    Nic

• zoolander

Medlem
    22 januari, 2004 vid 13:13

ok. vilken strl hade du med dig. var där mycket människor. vågor. korall???
    hur va vinden där i vindperioderna?
    men jag tror ju knappast att man e i hua hin när det är fullmåne, trots att vinden är starkare då.
    tacksam för svar!

• cjuggla

Medlem
    22 januari, 2004 vid 22:15

trist att du inte fick mer åk dagar nic…. (inga koraller el sten i hua hin, brännmaneter är det värsta i så fall, långbraller så är det dock lungt)

• zoolander

Medlem
    23 januari, 2004 vid 13:37

men vilken storlek ska man ha med sig?

• cjuggla

Medlem
    24 januari, 2004 vid 22:14

ta med allt du har, 11 14 17, el 12 16 vad vet jag…. skicka ett mail till kiteboardingasia.com och kolla vindstatistiken vet ja.

• zoolander

Medlem
    24 januari, 2004 vid 23:26

jag har ingenting! hehe men det blir väl en 12a el. 14 jag ska till bali också.. kiteboarding asia va ju inte så bra på att svara på mail! men men.. vad tror du om 14? får jag några dagar med den..

förra året va jag på PP och phangang, där hade det nog inte blivet många dagar med en 12a iaf!

tacksam för att du pallar svara!

• cjuggla

Medlem
    25 januari, 2004 vid 12:12

om du bara ska ha en kite med dig, så skulla jag satsa på en 14-16, beroende på vad du väger och hur duktig du är. Satsa på en kite med bra grunddrag och effektiv depower. Man ska ju har lite tur med väder och vind också.

• snygging

Medlem
    25 februari, 2004 vid 08:08

Kommer precis från thailand, var i kopangan, kosami och huahin. Köpte skitskyssta airush grejer billigt i huahun. Så nästa gåg tar jag med mig 16 och brädan.
    I huahin fick jag 2 feta vågdagar med kiten, sen vindstilla i 2 dagar, kosami fick jag 1,5 dag hyfsat. Enligt personalen i huahin skulle mars o april dvs de hetaste månaderna ge havsbris med plattvatten varje dag.

Jaja det var varmt i vattnet i varje fall vilket det inte var i sverige!

• zoolander

Medlem
    25 februari, 2004 vid 10:01

gött.. lämnar schwedan om mindre än 2 v.!

• anonym-anvandare

Medlem
    8 augusti, 2005 vid 09:09

Tjena!
    Vad kostar det att bo i thailand?
    MVH
    Fredrik

• zoolander

Medlem
    8 augusti, 2005 vid 12:47

1 krona

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.