-
Thailand?
Tips på bra ställen i Thailand. Är nybörjare. Tänker mig en 3-4v i vinter. Tar med hela familjen.
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Resmål & Spots › Thailand?
Tips på bra ställen i Thailand. Är nybörjare. Tänker mig en 3-4v i vinter. Tar med hela familjen.
Svar till:
[/ QUOTE ]
Hua Hin är bra men är bäst mellan feb-maj, Koh Samui är nog bättre runt jul.
Just ja, kolla http://www.kiteboardingasia.com/, där kan du kolla lite info om Koh Samui och var deras kitecenter ligger om du vill ta kurser.
Om Koh Samui:
From November to February wind strengths are not like Vietnam in December or Huahin in April. We generally get an average of around 10-12 knots, but this is usually a very steady wind perfect for the beginner and will consistently blow all day and night.
Jag rekommenderar att du åker i slutet av december och stannar in till januari så slipper du förhoppningsvis regn. Tänk på att det är ganska dyrt i thailand runt jul(om man jämför med resten av året)
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Resmål & Spots › Thailand?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.