• Thailand

Publicerad av putte på 26 september, 2004 vid 10:03

Vart i Thailand bör man åka för att få ut så mycke som möjligt av semestern över julen?

skanepaul svarade 20 år sedan 10 Medlemmar · 17 Svar
  • 17 Svar
  • mrmille

Medlem
    26 september, 2004 vid 10:57

det beror väll på vad du vill göra där?
    grin.gif

• putte

Medlem
    26 september, 2004 vid 11:04

Tar ett wildcard på gissnings listan:
    Surfa tongue.gif
    Vart hittar man vinden o vågorna, det verkar lite si&så med det i thailand i decembder

• gutegustav

Medlem
    26 september, 2004 vid 14:18

ko samui är en ö med supercleant vatten och bra vind. har inte vart där själv men har snackat med Bret som äger kitecentret där och i HuaHin. HuaHin är väl där det är mest folk. Ganska bra vind och vågerna kommer snabbt fram när det brallar i, men även annars också.

• zoolander

Medlem
    26 september, 2004 vid 15:20

kho phangan sa klart! vart annars.. ja phi phi och rollingstoned bar!

• svan

Medlem
    27 september, 2004 vid 09:30

Jag åker dit på lördag, först Bangkok sen Trat och nationalparken Ko Chang, dvs sydost kusten. Därefter landvägen tillbaka längs kusten till Bangkok. Kan rapportera kite läget om några veckor.

s

• bigc

Medlem
    27 september, 2004 vid 10:03

Ko Chang är Guuuuld, se till att bo ett tag på Lonely Beach. Kiteförhållanden kanske inte är de bästa, men troligtivs en av världens skönaste stränder, det var i alla fall det för ett och ett halvt år sen. Det blåste rätt dåligt, men när det gör det så får du en fin sideshore i typ 80% av fallen.

• berth_milton

Medlem
    3 november, 2004 vid 14:35

Rolling Stoned? Mmmmm om man gillar thaikillar i Axl Rosetrikåer o frisyrer. CARLITOS There can be only one!

• zoolander

Medlem
    3 november, 2004 vid 16:07

host host.. jag gillar dom inte. jag älskar dom..
    woho.. varför åka till thailand för att gå på en “svenskbar” när du kan göra det hemma?
    konstet!

• patrikol

Medlem
    3 november, 2004 vid 16:11

Fan har du också varit på Rolling Stoned bar hade en jävligt härlig hel kväll/Natt där! smile.gif

• zoolander

Medlem
    3 november, 2004 vid 16:25

det e mitt standardhak.. fan tom sovit hos bandet.. grin.gif grin.gif

• patrikol

Medlem
    3 november, 2004 vid 16:33

Fan en annan som fick nöja sig med ett par söta tjejer och du fick sova med hela bandet! Ibland är livet orättvist! wink.gif

• berth_milton

Medlem
    4 november, 2004 vid 11:34

Ehh av den enkla anledningen att alternativen är som följer. Pårökta backpackerwannabes på kharma o hippies, thaikillar i trikåer och svenska/engelska tjejer som bara vill ha ovan nämda trikåkillar på rolling stoned, samt diverse överåriga och mindre attraktiva så kallade kvinnor av diverse nationalitet på reaggebar. För övrigt är ju 90% skandinaver på hela djävla ön. Så varför inte satsa på de svenska tjejer som ser bra ut och dessutom annamat den chartermentalitet som alla pryda svenska flickor gör så fort dom går av planet?

• zoolander

Medlem
    4 november, 2004 vid 12:05

öööhhhh det beror helt och hållet vilken tid på året man är där.. jag träffade till mestadels autralienare och thaiisar.. några svenskor utan chartermentalitet träffade jag också.. så åker hellre till thailand, träffar utlänningar och lyssnar på riktigt underbar rockenroll som spelas av riktig coola gubbar än att åka till thailand, lyssna på gyllenetider, göka svenska brudar och dricka kopparbergs!
    men smaken är som baken.. delad.. tur e ju det! ellerhur bertfjärt grin.gif

• berth_milton

Medlem
    4 november, 2004 vid 22:19

Ja det är ju tur att det finns dom som föredrar trikåthaiare så det blir mer tjejer till oss andra. Skämt åsido, jag får väl erkänna att jag faktiskt suttit där några kvällar med, och JA bandet är faktiskt rätt ok. Synd bara att dom kör samma låtar varje kväll. Det funkar ju ett par dar, sen blir det lite segt.Har dock helt lyckats missa kiteåkningen i thailand. Så det får väl bli viking bar på koh samui för mig nästa gång. cool.gif

• bohm

Medlem
    5 november, 2004 vid 10:59

Är det billig med kiteprylar? Vad skulle man få ge för en komplett drake?

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.