Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Thailand November

• Thailand November

Publicerad av isac94 på 10 oktober, 2010 vid 16:22

Någon som vet ngt bra resmål i Thailand i november? Norr i thailand antar jag för regnperioden är slut där. Gärna något som man kan kombinera med familje semester men inte heller för turistigt.

nick svarade 14 år, 1 månad sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • nick

Medlem
    12 oktober, 2010 vid 05:55

Chumphon tror jag är bra.

• isac94

Medlem
    12 oktober, 2010 vid 09:17

någon som har erfarenhet av koh chang ?

• nick

Medlem
    12 oktober, 2010 vid 09:27

Japp, mysigt ställe.
    Jag var där -95 och -03. Därimellan så ändrades det ganska radikalt. Men det var fortfarande bra -03. Nu vet jag inte hur det är längre…men det är säkert fortfarande okay. Sen kan man åka vidare till öarna längre ut – Ko mak med mera…
    Jag var absolut inte där för att kita när jag var där, och det var heller inte särskilt bra förhållanden. Jag var där runt oktober -95 och februari -03.

Chumphon däremot ska ha Thailands bästa kiteförhållanden nov-mars. Det ska även vara ganska oexploaterat med främst Thailändare som semestrar där.
    Jag och cheyen åker dit 3 veckor från mitten på november. Skulle det visa sig vara uselt så får man väl ta båten över till Ko Tao. Ko Tao vet jag i alla fall är bra. Och tröttnar man på Ko Tao så kan man åka vidare till Ko Panghan. Ko Samui åker jag inte till igen…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Thailand November

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.