Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport thailand på sommaren??

• anonym-anvandare

Medlem
    29 april, 2004 vid 21:40

HAllå nån som vet??

• anonym-anvandare

Medlem
    30 april, 2004 vid 18:27

Vet inte var du skall i thailand ???
    Men det brukar bli lite lätt sjöbris så segling med 7,5 kanske funkar. Annars brukar det vara lite vågor utsidan mot indien eftersom monsunen verkar på sommaren. Där det lagom att nybörjarvågsurfing ,när jag var där låg vågorna mellan 1 – 1,5m och ganska snälla (dock drunknade det en engelsman så ofarligt är det inte om man är ovan). Det är varmt i vattnet så våtdräkt behövs inte. Uthyrning finns knappt och det jag hittat har haft väldigt dålig utrustning.
    Kanske bättre att övertala flickvännen att åka till ett blåsigare ställe. Västindien eller Maui ???, jag skulle rekommendera Maui hyr ett hus brukar inte kosta mer 500kr dygnet ooo.gifet för 14 dagar.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport thailand på sommaren??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.