Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Thailand + utrustning

• Thailand + utrustning

Publicerad av anonym-anvandare på 20 juli, 2003 vid 12:04

Ska åka till Thailand ca 7 veckor i höst, vid stranden Bangsean. Har aldrig varit där och har ingen aning om det blåser. Går det att surfa där? En annan fråga: Är det billigare att köpa windsurfingprylar där eller ska jag kitta-upp innan jag reser? Finns det inte en massa “made in thailand”-segel? jätte tacksam om någon vet någonting, verkar jobbigt att kånka dit alla grejer i onödan. Henke

zoolander svarade 21 år, 2 månader sedan 2 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    30 augusti, 2003 vid 18:51

hej! Har varit i thailand några gånnger. På hösten blåser de bra.Vi hade 30 kg utrustnig var å de e inte så lätt att transportera runt,ett jäkla bök. Men har man gott om pengar så kan man ju hyra en egen mini buss. dyrt med grejor där.Men där e grym vågsufing i Phuket 200 m från patong beach.rakblads vassa våger. ha de så skoj

• Johan!!

Gäst
    30 augusti, 2003 vid 21:25

Ska också till Thailand i höst.
    Går det att hyra utrusting någon stans. Jag har ingen möjlighet att ta med utrustning.

//Johan

• anonym-anvandare

Medlem
    12 september, 2003 vid 07:06

Var där o tänkte hyra ett par timmar, fick chocken när det kostade typ 1000 spänn i timmen. Det var på raily beach och jag hamnade väl på fel ställe helt enkelt.

• zoolander

Medlem
    12 september, 2003 vid 07:48

på PP går det att hyra 80-tals utrustning.. annars hade dom några ställen på chaweng bitch på samui!

var tänkte du hyra på railay? den stranden e ju helt öde!?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Thailand + utrustning

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.