Senaste nytt Forums Övriga Nyheter The Coach 2 mission from god

• The Coach 2 mission from god

Publicerad av steffo på 22 februari, 2007 vid 13:28

The Coach 2 – mission from god
    [img2=left]http://www.surfzone.se/nyheter/The-Coach-2-Omslag_liten.png[/img2]”Kristoffer Livings andra film, The Coach 2, är äntligen här! En välarbetad, annorlunda och mycket genomtänkt film. En mycket sevärd DVD som kommer få dig klistrad framför TV:n med ett leende på läpparna.”

Filmad i bl.a. Syd Afrika, Gran Canaria, Kap Verde och Sverige. Medverkar gör även Victor Fernandez, Ben Proffitt, Kai Katchadourian, Kauli Seadi, Robert Sand, Patrick “Paddy Boym”, Martin Lundgren m fl.

Kristoffer ger i DVD:n också instruktioner för flera avancerade manövrar samt rigg och trimtips.

Speltid: 39min + 40 min bonus inklusive
    Språk: Engelska och Tyska

Läs mer på http://www.burningbrothers.com!
    Se Trailern

sirling svarade 17 år, 7 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • doc

Medlem
    19 mars, 2007 vid 11:51

Faktiskt underhållande film!
    Fast jag har funderat lite på om instruktionerna är menade att driva med Lars Pedersen eller faktiskt gjorda på allvar ?!?

• sirling

Medlem
    21 april, 2007 vid 10:44

@Doc 371039 wrote:

Fast jag har funderat lite på om instruktionerna är menade att driva med Lars Pedersen eller faktiskt gjorda på allvar ?!?

Du kan se det som en hyllning…

/Fredrik

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Nyheter The Coach 2 mission from god

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.