Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing The Deviator?

• The Deviator?

Publicerad av anonym-anvandare på 3 maj, 2000 vid 07:29

Någon som har testat The Deviator (ett skydd mot kastfall som man sätter i mastfåtsskenan och fungerar så att en rulle rullar måsten åt sidan så den aldrig träffar nosen, kostar nästan 600 kr)?
    Har spräckt nosen på min bräda två ggr men 600kr känns lite i det häftigaste lagret för en sån här grej.

jaws svarade 24 år, 6 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    3 maj, 2000 vid 07:33

Kostar den 600kr, kolla med Surfman i GBG vad de tar! De har sådana!

• anonym-anvandare

Medlem
    3 maj, 2000 vid 10:24

har en sådan och e helt nöjd slapp betala för min.. tycker att det e ett bra skydd mot nosen man vill ju inte att brädan skall få skönhets fel
    så 500 kr som den kostar på dom mästa ställen e helt ok pris tycker jag
    Mvh.. Micke

• fredrik-no1

Medlem
    3 maj, 2000 vid 16:39

Jag har kört med deviator i ca två år och den har räddat mig åstskilliga gånger.
    När jag köpte min kostade de ganska mycket men kan man få en för typ 500 spänn så är man antingen korkad eller extremt säker om man inte skaffar en. Ett tips är att snacka med Anders på Landskrona Surfshop, han har deviators och han har antagligen också det lägsta priset.

• mange

Medlem
    5 maj, 2000 vid 20:42

Jag har börjat fundera…
    Om masten nu skulle träffa mitt på deviatorn så skulle det bli en jävla smäll
    på mastboxen… Men än så länge så har den räddat mig med ett antal gånger. Så att så länge den inte träffar mitt på deviatorn så är den nog utmärkt.

• jaws

Medlem
    6 maj, 2000 vid 19:36

Har en nästan oanvänd. Du får den för 250kr. Skicka mail till xuffe@hotmail.com om du är intresserad.

Mvh / Ulf

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing The Deviator?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.