Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › The lord works in misterious ways!
-
The lord works in misterious ways!
Publicerad av johanoeberg på 22 mars, 2010 vid 16:43Nämn ett (eller fler) fel… 😀
dr-masse svarade 14 år, 8 månader sedan 10 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
Jag fattar inte ???
Han tar mer betalt nu, men det har han ju sin fulla rätt att göra…
Att han inte tagit bort den gamla annonsen är ju lite konstigt…
-
hehe,,,,,,:grin:
Ja våren kommer och priserna stiger juh……sen är den inoljad så kvalitén kickat upp sig.
Superduperenkelt!/mac
-
Den helt logiska förklaringen ligger i råvarupriset, kolla alu priset senaste året:)
Killen har ju snarare sänkt priset sen sist. -
surfslusken;602754 wrote:Den helt logiska förklaringen ligger i råvarupriset, kolla alu priset senaste året:)
Killen har ju snarare sänkt priset sen sist.Slusken, jag är helt stum.
Det tveklöst mest oväntade inlägget och svaret från dig i konfens historia. Jag tror att jag skall skriva ut det, rama in och ställa på mitt skrivbord. Som en vardaglig påminnelse om att allt, allt, kan hända och att man aldrig, aldrig skall ha för mycket förutfattade meningar här i livet. 😀
“dr Masse, kontorsslav, trevligt att råkas!”
“Surfslusken, råvarustrateg. Nice!” -
surfslusken;602754 wrote:Den helt logiska förklaringen ligger i råvarupriset, kolla alu priset senaste året:)
Killen har ju snarare sänkt priset sen sist.Det bor DEFINITIVT ett geni av stort rang denna “man”! Är han månne smygmedlem i MENSA-TOPPRANK?
Klockrent mao!
/mac
PS SNACKA OM ATT LEDA AV / TRASHA EN TRÅD MED KIRURGFINESS DS
“There can be only one”
-
Killen har ju snarare sänkt priset sen sist.Detta är helt klart den vassaste analysen på länge!
Årets bästa. -
dr Masse;602756 wrote:Slusken, jag är helt stum.
Det tveklöst mest oväntade inlägget och svaret från dig i konfens historia. Jag tror att jag skall skriva ut det, rama in och ställa på mitt skrivbord. Som en vardaglig påminnelse om att allt, allt, kan hända och att man aldrig, aldrig skall ha för mycket förutfattade meningar här i livet. 😀
“dr Masse, kontorsslav, trevligt att råkas!”
“Surfslusken, råvarustrateg. Nice!”Skicka din adress, ett frankerat kuvert + en hundring så kommer ett signat
idolfoto me posten.
(Glöm inte uppge om du vill ha den klädda eller “al fresco” varianten.) -
Det var den mest oväntade vändning på en tråd jag sett EVER! Otroligt kul :D!
Man upphör verkligen aldrig att förvånas, och vilken fin avatar doktorn ligger inne med nu 😉 -
Det är den finaste, och mest tänkvärda, avatar som finns på Internet just nu. Och den är min, bara min.
-
Haha, nytt perspektiv
Först rent spontant så känns det som en lite småkonstig vändning att höja priset och beskrivning av skicket (eller är “väldigt bra” = “great”?) på en osåld vara som nu är äldre, även om det är säsong nu.
Men, jag ställer mig rättad =)
-
Mastförlängare är en säsongsvara, blir dyrare när det närmar sig surfpremiär
-
dr Masse;602929 wrote:Det är den finaste, och mest tänkvärda, avatar som finns på Internet just nu. Och den är min, bara min.
La märke till den jag också…:laugh:
Logga in för att svara.