Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › The luscious Four
-
The luscious Four
Publicerad av anonym-anvandare på 26 maj, 2003 vid 09:55Sikket förbannat dålig musik! De borde skjutas.
Jä..la pundareanonym-anvandare svarade 21 år, 10 månader sedan 9 Medlemmar · 20 Svar -
20 Svar
-
Blow me…
(så har du redan fått svar och behöver inte komentera mer :- )
-
Håller med dig. De är rätt värdelösa.
Sånt dynga borde inte få finnas egentligen. Mindre sånt!
-
Att ni bara orkar. Skit i och lyssna då. Hoppas ni tycker lika illa om Sub Second Rocket. Älskar kritik men det hade varit kul och veta från vem den är.
-
Tjena,
När belv detta ett musikforum?
Kan inte Mr.Steffo fixa så att helt onödiga icke kite
ämne åker i papperskorgen! -
Enkelt, förbjud deras IP adresser på siten.
Det är jävligt tröttsamt att läsa deras inlägg. Jag antar att det alltid är samma personer som håller på. Men är man bara tretton år kanske man håller på så med pappas dator. -
Inte så illa??
Har du hört på vokalen? Var har de hittat denna helt talantlösa sångare? Var och lyssnade på de på Tivoli och kan ärligt säga att jag ångrade djupt mitt beslut att gå dit!
-
Inte allt för dåligt…
Förstår inte va ni klagar på..?
Hur många timmar har ni lagt ner på allt klagande?
Istället för att lägga ner en massa tid på att klaga så kan ni ju försöka prestera bättre själv…
Så kan ni ju säga hur ”musik” ska låta..
Eller är det så att du bara är avundsjuk? -
Måste tycka att jag finner det himla roligt med att de längsta trådarne med flest inlägg på steffo alltid börjar med att nån klagar på nåt. hahaha
Nu kan Steffo lägga ned denna tråd tycker jag. Tack ni som har ett öppet sinne.
-
Snart spelar de igen!
Tråkigt men sant!!!
Undvik gärna gå å lyssna på de. Om du ändå måste dit sup dig görfull, då kan bandet börja verka en anning godkännt
-
Fy fan va töntigt o racka ner på dom.. va fan smaken e som röven klöven.. lyssna inte på dom om du inte diggar dom men har du inget vettigt o skriva om kitesurf så kan du lika gärna sitta o lägga nerdiga inlägg på lunar eller dylikt..
//Jake
-
Homosapiens ha inget behov av att kalaga.
Lite konstruktivt skulle jag kunna säg att texten på mp3-länken,
”…Så ni finsmakare av ljudnivåer o dyl. håll er på avstånd.”
ska plockas bort.
Om ni behåller ”Låtarna nedan är inspelade LIVE.” så räcker det. F.ö. så låter det som det ska (nytt).
Komihåg ”Bra blir det aldrig” & ”allt har sin tid”.
En vacker dag kommer ”tjommen” som klagade säga, lite skrytsamt, ”…och jag var en av deras första riktiga fans, faktiskt. Jodå! jag var där. Känner en kille i bandet. Brukar tjatta med han på steffo.nu. Det är sant…”
Logga in för att svara.