• dr-masse

Medlem
    5 april, 2011 vid 14:23

Ja, världens bäste friseglare? Enastående!

Direktlänk till jotuben:

[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=lY4FECpFwLk”]YouTube – Oxbow rider – Levi Siver[/ame]

• jopi

Medlem
    5 april, 2011 vid 14:51

Galet! För att citera andra inlägget på continentseven
    “anyone who gives this vid less than a 10 has to be retarded.”

• mr-jibe

Medlem
    5 april, 2011 vid 17:37

Snyggt som fasiken 😀 Fick nästan hjärtstillestånd av att den va så komprimerad o fullspäckad med snygga shots…

• oldschool

Medlem
    6 april, 2011 vid 07:27

Gitt!! De flest klippen är väl från The Windsurfing Movie II..som för övrigt har en massa sjuuuka klipp..men lite för mycket tugg 🙂

• kewlpopsicle

Medlem
    6 april, 2011 vid 18:55

stööört!1

• mag

Medlem
    6 april, 2011 vid 20:15

Det måste vara prylarna, eller hur? Det bara måsta!

/Magnus

• jesper-b

Medlem
    7 april, 2011 vid 07:02
    Mag;651624 wrote:
    Det måste vara prylarna, eller hur? Det bara måsta!

/Magnus

Som flitig inköpare av Levis personliga favoritbrädor kan jag intyga ATT prylarna, i vart fall brädorna gör mycket! Även om jag är på en helt annan nivå (dvs oceaner lägre) så har jag höjt mig rejält varje gång jag kliver på en gammal Levifavobräda. Magiskt lättseglade och så där perfekt på gränsen till nervösa, dvs både loosa men med lite bite. Mitt största misstag på länge var när jag häromåret sålde min då 2 år gamla twin (köpt från Levi) till Johan A i Gtb. Han borde kunna intyga att Levis brädor är magiska.

(Som distributör av konkurrerande segelmärke kan jag dock intyga att det inte har ett skit med seglet att göra… :-))

/JB

• ola-h

Medlem
    7 april, 2011 vid 09:35

Jag har seglat Johans fd Jespers fd Levis twin och kan intyga att det är en extremt bra bräda. Visst har den också sina nackdelar (inte den snabbaste upp i planing etc) men so Jeppe säger är den sjukt lätt att segla bra på på vågen. Det som man alltid hamnar precis rätt på railen, dvs alltid har lagom mycket bräda i vattnet. Stor skillnad mot t ex Keith Tebouls twin brädor från samma årgång som istället är tämligen svårseglade.

Men, men oavsett prylar är ju Levis segling en ren njutning att se.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.