Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › the naish helix!!
-
the naish helix!!
Publicerad av skotten på 24 oktober, 2008 vid 18:01is awesome!!, I cannot wait for you all to try it.. you have to be a little curious about it, be honest… if you want to borrow it for a couple of days, just ask.
unless your name is Sam.. its not cool enough for you..
christian12345 svarade 16 år, 6 månader sedan 8 Medlemmar · 23 Svar -
23 Svar
-
Det är en sjukt trevlig kite för folk som är för bekväma för att köra Torch men ändå vill ha lite rock & roll.
-
yeah, I had the father-in-law help me out… I should have known better than to use an old EH leash haha… but hell there was someone else on the beach that needed my new naish one, and well, its just not in my style to see someone else in the naish family have problems when I can have them instead..
Surferlove : )
-
skotten;511462 wrote:yeah, I had the father-in-law help me out… I should have known better than to use an old EH leash haha… but hell there was someone else on the beach that needed my new naish one, and well, its just not in my style to see someone else in the naish family have problems when I can have them instead..
Surferlove : )
okey cool, the same thing happend to me today;)
-
Jag skulle väldigt gärna prova en sigma kite. Du ska inte till Habo imorgon Skottish?
-
I am hitting varberg tomorrow man.. any chance we could do it next week and I will bring both the helix and the cult..?
-
Vi får se. Kanske nästa helg då. Jag har eett sånt där irriterande Jobb som kommer lite ivägen på veckorna. Men hyvens av dig att erbjuda dig! Ny sponsor?
-
ahh bummer man, next weekend its a date, just tell me when and where and we get a few guys together.. its been so long since I saw you dude.
-
SimonEBurgess;511648 wrote:Jag skulle väldigt gärna prova en sigma kite. Du ska inte till Habo imorgon Skottish?
Om du vill kan du få låna Helix av mig, jag ska inte ut i dag. Bor i Malmö.
-
skotten;511642 wrote:ahh crap is your kite ok?
yeah i hope so:) it started to loop and i had no control, i dropped everything and the kite was hanging in the fifth line but still looping. finally the kite crashed on land in the bushes close to a tree.:P
-
Det låter som att du har leashen i det lilla gula snöret. Pröva att sätta den på depower-snodden i stället. Kom bara ihåg att pröva din nya setup i svag vind så att du tycker att det funkar.
-
christian12345;511738 wrote:Det låter som att du har leashen i det lilla gula snöret. Pröva att sätta den på depower-snodden i stället. Kom bara ihåg att pröva din nya setup i svag vind så att du tycker att det funkar.
gula snöret? han jag köpte dom av sa att jag skulle sätta leashen i 5e-linan. jag har en JN bom..vad jag vet sitter det inget gult snöre?
-
Haze;511761 wrote:5:e linan? Vad har du för kite då? Torsch eller?
nä JN den med sen stora blomman, men en naken tjej på sidan xD
Logga in för att svara.