Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › the naish helix!!
-
Okej. Prima Donna 05 gissar jag på. Jag kan inte den draken, men det låter som att det skulle kunna vara en stopperball på femte linan som är boven i dramat. Det bästa är om du frågar någon som ser ut att ha koll nästa gång du är på stranden.
-
Oki. Tror att alla trodde du hade NAISH då denna tråden handla de om den helt enkelt…
-
Haze;511774 wrote:Oki. Tror att alla trodde du hade NAISH då denna tråden handla de om den helt enkelt…
aha okej, får ta en titt med någon som kan prima donnor
-
@christian12345 511693 wrote:
Om du vill kan du få låna Helix av mig, jag ska inte ut i dag. Bor i Malmö.
Gnnnarrh! Varför kollar jag inte det här forumet oftare???
Kan i alla fall säga att jag var kung över ”vågorna” i habo idag! ssv, 9-10 sm ochg helt ensam i Habo. Det var en speciell känska att äga hela havet.
@skotten 511659 wrote:
ahh bummer man, next weekend its a date, just tell me when and where and we get a few guys together.. its been so long since I saw you dude.
Så, det finns två nya sugar daddies här på väst. Jag har forfarande inte sett en enda helix här söderöver i luften. Jäävligt sugen. Hoppas du hade det riktigt gött i Vargerg huggy bear 😉 .
-
@ohlen 511789 wrote:
aha okej, får ta en titt med någon som kan prima donnor
ja kör jn wt2 men e ju samma bommar…du ska koppla leashen till 5e linan men det vicktiga är att din stoppboll sitter på rätt avstånd från bommen!
avståndet beror på vilken kitetyp och kitestorlek du använder…bor i lund o kan hjälpa dig kolla på det om du vill…
/Martin
-
majoon;512060 wrote:ja kör jn wt2 men e ju samma bommar…du ska koppla leashen till 5e linan men det vicktiga är att din stoppboll sitter på rätt avstånd från bommen!
avståndet beror på vilken kitetyp och kitestorlek du använder…bor i lund o kan hjälpa dig kolla på det om du vill…
/Martin
men det visste jag redan, fattade bara inte det med en gul lina, men men. tack för hjälpen endå.
-
@christian12345 511693 wrote:
Om du vill kan du få låna Helix av mig, jag ska inte ut i dag. Bor i Malmö.
Så du har också äntligen fattat!?
Brände du upp dina Cabrinha eller??
-
SkånePaul;512318 wrote:Så du har också äntligen fattat!?
Brände du upp dina Cabrinha eller??
Haha, nej har inte bränt dem. Jag ville bara vara lite mer som du så det fick bli Naish 🙂
Vad är det för kamera som du har skaffat som du skrev om?
Logga in för att svara.