Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › the windsurfing movie
Taggad: freestyle, våg, våg freestyle
-
the windsurfing movie
Publicerad av emilvikingstrand på 13 november, 2007 vid 19:46ricktigt bra film! ett måste för motivationen när temperaturen börjar dala!
dr-masse svarade 16 år, 12 månader sedan 5 Medlemmar · 4 Svar -
4 Svar
-
emilvikingstrand;428408 wrote:ricktigt bra film! ett måste för motivationen när temperaturen börjar dala!
Någon som mer detaljerat kan säga om den är värt ett köp typ i klass med plug´n play?
-
Det har varit uppe tidigare. Då var det mycket possitivt om den.
-
Gå in på adressen under här så har du en gratis film på 5 röda, man blir sjukt imponerad!
-
Min återhållsamma, objektiva och närmast adjektivfria recension från http://www.surfzone.se/ppr/showproduct.php?product=130
The Windsurfing Movie är en klassiker. Den förtjänar en ordentlig recension här på konfen, följt av en riktigt fläskig rekommendation.
Känslan av att se på en film och tänka tanken “jag håller på med världens bästa sport!”, fylld av upprymdhet och entusiasm efter mer än 20 år i sporten gör mig så glad.
Den här filmen har ju för fasen allt. Reportagen du läst om och velat se mer bilder på finns här. På film. Fet, läcker, skön film.
Naish och Polakow på Backyards.
Kaulis pushforward. Filmad från två, nej tre!, håll.
Levi, Boujmaa och Baptiste i Marocko. Och inte brunvatten bortblåsta Marocko. Utan ett magiskt Marocko. Magiskt.
Naish när han dominerar på Lanes i Kona-vindar.
Levi i storform.
Jaws.
Mike Waltze inviger Hookipa.
Robby Naish.
Mark Angulo. Josh Angulo.Robby Naish.
Och sedan. När den börjar bli lite seg. Så slutar den vara seg.
Kap Verde-tävlingen. Herreminjössesskapare säger jag bara. Det är vindsurfingens finaste ögonblick de senaste 10 åren. Kan endast få rimlig konkurrens om Finian och grabbarna knäcker 50 knop rejält. Helst snart.
Fotot i de påkostade delarna är enormt bra.
Möjlig nackdel? Domineras väldigt hårt av vågsegling. För att inte säga totalt. Men det är rätt. För det är ju det vi sysslar med. Vind – surfing.
The Windsurfing Movie gör mig stolt över att få vara ett litet, mikroskopiskt dammkorn i vindsurfingvärlden. Jag är ju en del av den. Världens bästa sport.
Även om surfbilen går på en cylinder. Även om du inte kan äta på tre dar. Även om du snart får påhälsning av kronofogden.
Köp den här filmen. Den är grym.
Visst, det finns små anmärkningar man kan komma med. Det får andra ägna sig åt. Själv tänker jag tillåta att ohämmat hänge ge mig åt entusiasm och lycka över att ha denna rulle i min lilla filmsamling. Hedersplats är bara förnamnet.
R.I.P. var starten. Detta är fortsättningen. Det kunde knappt bli bättre.
Jag ser fram emot avslutningen i denna trippel. När Calle Nyberg får den FETA budgeten och visar hur en final skall vara. The Windsurfing Final. När kommer den?
Nu skall jag nog se den igen.
Logga in för att svara.