Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Thermooverall 299:- på Jula

• Thermooverall 299:- på Jula

Publicerad av pure på 31 oktober, 2007 vid 18:40

Tänkte passa på att tipsa om att Jula har halverat priserna på sin Thermo overall från 599:- till 299:-. Lite halvtaskig dragkedja men för 299:- är det en billig investering för att få extra mycket värme innan och efter surfet.

Köpte min för 600:- förra veckan och spräckte dragkedjan i helgen men hade tur och fick ut en ny till det nya låga priset.

Och nej.. jag jobbar inte på Jula 🙂

Oregistrerad svarade 16 år, 11 månader sedan 27 Medlemmar · 47 Svar
  • 47 Svar
  • ola_p

Medlem
    31 oktober, 2007 vid 20:05

Ah, jag köpte min på halva halva priset, snorbilligt och storlek XXL.. :p För <300 kr så är det en varm och trevlig investering...

• imported_macts

Medlem
    31 oktober, 2007 vid 20:32

Är inne på 3:e säsongen med min. I och för sig har dragkedjen pajjat, men den har ju även kardborre längs hela kedjan så det är ok ändå.

• dala-lama

Medlem
    1 november, 2007 vid 07:10

Det är ju iofs bra att vi surfare slipper lägga pengar på annat.
    Men om man kollar på stranden en kall höst dag kan man ju tro att det är nån sorts dresscode som gäller. Överallt dessa blå overaller från Jula.
    Uniformitet i all ära men vi i surfsfären är ju ändå utpräglade idividualister, eller….
    Och, jodå jag har en jag också !
    En blå dessutom!
    Men dom e ju bra, får t o m plats med midjeselen !

Jäkla Jula 😉

• imported_macts

Medlem
    1 november, 2007 vid 07:15

@Dala Lama 425872 wrote:

Det är ju iofs bra att vi surfare slipper lägga pengar på annat.
    Men om man kollar på stranden en kall höst dag kan man ju tro att det är nån sorts dresscode som gäller. Överallt dessa blå overaller från Jula.
    Uniformitet i all ära men vi i surfsfären är ju ändå utpräglade idividualister, eller….
    Och, jodå jag har en jag också !
    En blå dessutom!
    Men dom e ju bra, får t o m plats med midjeselen !

Jäkla Jula 😉

Här vill jag med bestämdhet protestera…man ska naturligtvis ha den röda varianten.

• ola_p

Medlem
    1 november, 2007 vid 07:17

@MacTS 425873 wrote:

Här vill jag med bestämdhet protestera…man ska naturligtvis ha den röda varianten.

Absolut, hur man skulle kunna leva med att gå runt i en blå förstår jag inte alls… :confused2: :confused2: :confused2:

Med en såpass standardiserad dresscode går det snart att köra koreograferad dans på stranden!

• lars_k

Medlem
    1 november, 2007 vid 07:43

Vi får bestämma tid och plats och göra upp som fotbolls-huliganerna. Blåa mot röda overaller!

• imported_macts

Medlem
    1 november, 2007 vid 07:53

@Lars_K 425880 wrote:

Vi får bestämma tid och plats och göra upp som fotbolls-huliganerna. Blåa mot röda overaller!

Bra idé! Kanske Haga Park på Kristiflygare kan vara en bra plats att göra upp, mycket folk och overaller på plats!

• fastforward

Medlem
    1 november, 2007 vid 07:59

YES! En pryl som jag inte har ännu – här ska handlas!

Frågan är vilken sida man ska ansluta sig till – blå eller röd… Någon som har några argument?

• imported_macts

Medlem
    1 november, 2007 vid 08:04

@fastforward 425887 wrote:

YES! En pryl som jag inte har ännu – här ska handlas!

Frågan är vilken sida man ska ansluta sig till – blå eller röd… Någon som har några argument?

Du får följa din politiska övertygelse 🙂

• kamaaina

Medlem
    1 november, 2007 vid 08:11

Den blå sidan har stabila mittfältare, en arsenal av backar och några ruggigt aggressiva forwards….blått e den vinnande sidan, kom till oss.

/lagkaptenen

• bananen

Medlem
    1 november, 2007 vid 10:00

Öh, kanske en dum fråga – vad har ni denna underbar overall till? Drar ni på den utanpå dräkten när ni klivit upp? Eller bara som vart och skönt plagg på stranden?

Eller kanske är den praktisk när man är iktigt ap-full med polarna och svinar på rejält? Jag menar, skall man däcka ute så verkar den toppen!

• imported_macts

Medlem
    1 november, 2007 vid 10:05

@bananen 425916 wrote:

Öh, kanske en dum fråga – vad har ni denna underbar overall till? Drar ni på den utanpå dräkten när ni klivit upp? Eller bara som vart och skönt plagg på stranden?

Eller kanske är den praktisk när man är iktigt ap-full med polarna och svinar på rejält? Jag menar, skall man däcka ute så verkar den toppen!

Framförallt så är den ju otroligt snygg, men annars kan man ha den tex: vid upp/nedriggning, pauser vid w-surf osv

• swe-496

Medlem
    1 november, 2007 vid 11:56

Ska nog ansluta mig till dne röda sidan. Stabilare back än Mac får man leta efter;)

• imported_macts

Medlem
    1 november, 2007 vid 12:10

@SWE 496 425937 wrote:

Ska nog ansluta mig till dne röda sidan. Stabilare back än Mac får man leta efter;)

Du, jag är faktiskt tung center! Klart du ska ha en röd.

• jester

Medlem
    1 november, 2007 vid 12:13
    SWE 496;425937 wrote:

Jag har en blå… O Macs är ju inte röd längre… 😀

Sida 1 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Thermooverall 299:- på Jula

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.