Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Thermooverall 299:- på Jula

• pederboy

Medlem
    2 november, 2007 vid 14:55

Jo jo 08 orna från Jula har trillat in.

Nytt för 08.
    INGET, samma dragkedja som förra året

/P

• lars_k

Medlem
    2 november, 2007 vid 14:58

Har Jula nitbälten??
    Måste ha!

• dane

Medlem
    2 november, 2007 vid 17:14

@pure 425784 wrote:

Tänkte passa på att tipsa om att Jula har halverat priserna på sin Thermo overall från 599:- till 299:-. Lite halvtaskig dragkedja men för 299:- är det en billig investering för att få extra mycket värme innan och efter surfet.

Köpte min för 600:- förra veckan och spräckte dragkedjan i helgen men hade tur och fick ut en ny till det nya låga priset.

Och nej.. jag jobbar inte på Jula 🙂

Var förbi Jula i Linköping. Inte tusan hade de sänkt priset, kostade 599 kr. 299 kr, är det nån lokal rea?

• planing

Medlem
    2 november, 2007 vid 17:30

@pure 425784 wrote:

Tänkte passa på att tipsa om att Jula har halverat priserna på sin Thermo overall från 599:- till 299:-.

Jag var på Jula i Partille idag men den kostade 599:-. Tyvärr så frågade jag inte i affären, för jag tänkte att jag kom ihåg fel pris. Var kostade den 299:-?

• andersbq

Medlem
    2 november, 2007 vid 18:43

@Planing 426266 wrote:

Jag var på Jula i Partille idag men den kostade 599:-. Tyvärr så frågade jag inte i affären, för jag tänkte att jag kom ihåg fel pris. Var kostade den 299:-?

Jag var oxå där idag, men jag använde den där öppningen som sitter under näsan som man har för att stoppa in mat i, och så kom det ut några läten som kassatjejen besvarade med ett nickande. Och ut ur affären kom jag 299:- fattigare men med en enorm blå smurfdräkt under armen.
    Ska testa den imorgon medans jag plockar med min “kartongnya” Pro Wave 80!

• fj69

Medlem
    2 november, 2007 vid 19:30

Inköpte själv en motsyckeslöst ful röd juladress i XXL men kom undan med 149 kr i sisjön, måste vara ett riktigt matematiksnille i kassan. Billigast hittills!?

• jonhand

Medlem
    2 november, 2007 vid 19:58
    FJ69;426281 wrote:
    Inköpte själv en motsyckeslöst ful röd juladress i XXL men kom undan med 149 kr i sisjön, måste vara ett riktigt matematiksnille i kassan. Billigast hittills!?

Då kom du billigt undan, Jag fick betala 149.50

• brucealmighty

Medlem
    2 november, 2007 vid 20:16

blir det inte kallt när man trillar i vattnet med overallen på? visst är det billigt men jag betalar hellre lite mer för en riktig våtdräkt. Då fryser man i alla fall inte lika mycket i vattnet

• mag

Medlem
    4 november, 2007 vid 21:59

Tusan, jag skulle med andra ord försökt pruta. I Halmstad kostade de 599 så jag åkte hem utan dräkt och trodde att det erbjudandet inte gällde alla städer. Eftersom jag inte sett nån annons kunde jag inte hitta argument och frågade inte ens…. 🙁

/Magnus

• pure

Medlem
    5 november, 2007 vid 06:23

@Mag 426620 wrote:

Tusan, jag skulle med andra ord försökt pruta. I Halmstad kostade de 599 så jag åkte hem utan dräkt och trodde att det erbjudandet inte gällde alla städer. Eftersom jag inte sett nån annons kunde jag inte hitta argument och frågade inte ens…. 🙁

/Magnus

Va segt.. jag trodde att det var rea överallt eftersom det var det i Sisjön gbg och på nätet. Dom kanske bara inte hade fattat det i halmstad.

• planing

Medlem
    5 november, 2007 vid 19:00

Det kan nog vara rea överallt, men “de har inte tid” att märka upp det i butiken. Jag köpte min för 299 i Partille, men prislappen sa 599:-. Jag behövde alltså inte pruta, för när de drog i kassan så blev det 299 automatiskt. Rätt så sjukt faktiskt…

Så funkade det i Partille i måndags ivarjefall!

• rooster

Medlem
    7 november, 2007 vid 07:59

Slut i Sisjön igår :mad2:

• blabussen

Medlem
    7 november, 2007 vid 19:18

jag har hört att svart är årets modefärg, man ser också slankare ut i svart.. men overallen finns bara i blå och röd ?

• Knatte

Gäst
    25 november, 2007 vid 17:48

Köpte en blå variant på Jula Partille idag för 299 riksdaler:smile: Blir säkert värmade och gott i kylan:smile:

• the_novice

Medlem
    25 november, 2007 vid 19:39

@Rooster 427077 wrote:

Slut i Sisjön igår :mad2:

Haha, ja dom hade nog inte räknat med en sådan anstormning…

Har haft den blåa ett tag nu, på Haga så sov jag i den också för att det var så jäkla kallt i tältet, funkar till allt!

Sida 3 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Thermooverall 299:- på Jula

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.