Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Thules vindsurfinghållare

• Knatte

Gäst
    25 april, 2007 vid 04:54

@Spray 378967 wrote:

Kan detta vara nånting eller är det överflödigt?

http://www.thule.com/Thule/ProductDetailPage____16469.aspx

Verkar praktiskt om man ska surfa en del, går jäkligt snabbt att lasta grejorna på takräcket med en sån där grej.

Bra pryl helt enkelt :laugh:

• canoya

Medlem
    25 april, 2007 vid 06:08

Funkar säkert bra. Vill du komma billigt undan så köper du rörisolering på t.ex. Coops byggavdelning och vanliga spännband (som du spänner bara genom att dra i bandet, inte såna man pumpar, för då är det lätt att dra åt alldeles för hårt).

/Håkan

• spray

Medlem
    25 april, 2007 vid 20:51

Kostade ca 650kr så jag beställde en sån idag! Snart bara brädan som saknas 😛

• spray

Medlem
    25 april, 2007 vid 20:51

Föresten, hoppas den passar brädan jag har tänkt köpa 😀

• Oregistrerade

Gäst
    25 april, 2007 vid 21:09

@Spray 378967 wrote:

Kan detta vara nånting eller är det överflödigt?

http://www.thule.com/Thule/ProductDetailPage____16469.aspx

Verkar praktiskt om man ska surfa en del, går jäkligt snabbt att lasta grejorna på takräcket med en sån där grej.

alltså det där är en riktigt onödig pryl. och att den kostar 650 spänn fattar jag inte. Det ända du behöver är vaderingsgrejen..dom där masthållarna använder man aldrig, eftersom dagens master är tvådelade

• spray

Medlem
    25 april, 2007 vid 21:30

Jag har en väldigt väldigt liten bil, har nog inte ens plats för masthalvorna..=)

• canoya

Medlem
    26 april, 2007 vid 07:52

Köp två långa remmar till brädan och två korta till masten.

• Knatte

Gäst
    26 april, 2007 vid 08:24
  • jester

Medlem
    26 april, 2007 vid 11:02

Har Biltemas variant, och den har hittills funkat bra. Underlättar helt klart surrningen av brädorna på taket. Funderar på en så däringa masthållare då min 520-mast inte får plats inne i bilen…

Har även lekt med tanken på att skaffa takbox, men känns lite onödigt o fara runt med en sån stor klump på taket mest hela tiden…

• spray

Medlem
    27 april, 2007 vid 14:52

Thules takställ har ett lås som man kan köpa som tillbehör, vad är det låset låser? Jag antar att det endast är till för att hindra att takstället monteras bort?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Thules vindsurfinghållare

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.