Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing "Tidernas högsta hopp"

• rasmus_w

Medlem
    4 oktober, 2007 vid 16:25

@Svenne 419857 wrote:

Precis!
    Jag har absolut inget mot hoppet och är imponerad av allt i Livings segling, önskar att jag var en tiondel så duktig själv. Att Herr Living blir uppmärksammad är hur bra som helst.
    Däremot så ser jag hellre hoppet i det filmklipp som dök upp här på konfen 10 000 gånger än en gång på det som Aftonblödigt la upp.

Hur som haver tycker jag det är fetingkoolt att en av Sveriges mest besökta websidor har en FET bakåt på sin förstasida. Spela roll om den är högsta i världen eller inte, 90 % av mänskligheten tror ju fortfarande att vi vindsurfare guppar omkring på pråmar i 3 m/s en solig sommardag.

Jag älskar att se folks ansiktsuttryck när jag berättar att Marcus E var uppe i ca 75 km/h två gånger i somras.

• Oregistrerad

Gäst
    4 oktober, 2007 vid 20:13

Såg mr. Living när han tog sm-titeln,grym snubbe och segla….
    All heder åt mannen …..

// K,LIVING FOR PRESIDENT..//

• mag

Medlem
    4 oktober, 2007 vid 21:08

Masten var högst troligt 370 så du får räkna om höjden igen.

Gryyyymt coolt hopp! Men hans vågridning impar lika mycket numera.
    /Magnus

• mr_soft

Medlem
    4 oktober, 2007 vid 23:11

coolt… men hur högt är “rekordet”? såg en grym video där Naish hänger upp bra länge å högt. http://youtube.com/watch?v=dAwuLV5X3fs

• iggy

Medlem
    6 oktober, 2007 vid 20:07

LARS_K det var den krumaste försöket till tabel top jag har sett, du borde veta hut
    å lägga ut en sådan dålig bild. 35+ å stel eller?

• lars_k

Medlem
    7 oktober, 2007 vid 06:43

@iggy 420334 wrote:

35+ å stel eller?

Japp! En gammal man gör så gott han kan. Men nu handlade ju knappast tråden om mej. Jävla tönt!

• drx

Medlem
    7 oktober, 2007 vid 14:38

Släng er i väggen kitesurfare med era höga “HOPP”, jag hoppade högre med min paraglider som jag har som bisyssla!!

• olandersson

Medlem
    7 oktober, 2007 vid 15:13

Den är nog annu högre än vad det ser ut som i och med att vågen är ju masthög och att det är filmat långt ifrån.

Denna är inte heller så pjåkig av min broder i Sydafrika

http://www.continentseven.com/windsurfmove1039.html

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing "Tidernas högsta hopp"

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.