Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › "Tidernas högsta hopp"
-
@Svenne 419857 wrote:
Precis!
Jag har absolut inget mot hoppet och är imponerad av allt i Livings segling, önskar att jag var en tiondel så duktig själv. Att Herr Living blir uppmärksammad är hur bra som helst.
Däremot så ser jag hellre hoppet i det filmklipp som dök upp här på konfen 10 000 gånger än en gång på det som Aftonblödigt la upp.Hur som haver tycker jag det är fetingkoolt att en av Sveriges mest besökta websidor har en FET bakåt på sin förstasida. Spela roll om den är högsta i världen eller inte, 90 % av mänskligheten tror ju fortfarande att vi vindsurfare guppar omkring på pråmar i 3 m/s en solig sommardag.
Jag älskar att se folks ansiktsuttryck när jag berättar att Marcus E var uppe i ca 75 km/h två gånger i somras.
-
Oregistrerad
Gäst4 oktober, 2007 vid 20:13Såg mr. Living när han tog sm-titeln,grym snubbe och segla….
All heder åt mannen …..// K,LIVING FOR PRESIDENT..//
-
Masten var högst troligt 370 så du får räkna om höjden igen.
Gryyyymt coolt hopp! Men hans vågridning impar lika mycket numera.
/Magnus -
coolt… men hur högt är “rekordet”? såg en grym video där Naish hänger upp bra länge å högt. http://youtube.com/watch?v=dAwuLV5X3fs
-
LARS_K det var den krumaste försöket till tabel top jag har sett, du borde veta hut
å lägga ut en sådan dålig bild. 35+ å stel eller? -
Släng er i väggen kitesurfare med era höga “HOPP”, jag hoppade högre med min paraglider som jag har som bisyssla!!
-
Den är nog annu högre än vad det ser ut som i och med att vågen är ju masthög och att det är filmat långt ifrån.
Denna är inte heller så pjåkig av min broder i Sydafrika
Logga in för att svara.