Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Tidig Julklapp
-
@SWE 496 435370 wrote:
Vilka ställen är det som säljer amaryllo GT11?
Jag hittade ett ställe på nätet. http://www.amaryllo.com
Såg ut som att den med Bluetooth var aningens billigare hos dem än den som Wallén har med Bluetooth.
Men finns det fler affärer i Sverige som säljer den?Hej
Vad jag hörde så kommer dom med bluetooth om ett tag men inget exakt datum.
Men ring och prata med dom på wallen , Mycket trevligt bemötande 🙂God fortsättning
/Roger -
Jovisst gör dem det, men de finns ju redan att köpa på nätet, dessutom en aningens billigare än 1899:- som Wallén tar.
Det jag är ute efter är ju det billigaste priset.;)
-
Hehehe, går utvecklingen framåt eller bakåt, ibland undrar man?
-
@msjufyra 435436 wrote:
Hehehe, går utvecklingen framåt eller bakåt, ibland undrar man?
Hahaha funderade också på det.. fick i julklapp en sån liten bärbar navigator man kan ta med i fickan om man vill.. sirf star3 chip, kartor med poi hela europa, automatiska uppdateringar på nätet…. Inkl olika laddare, hållare och fästen mm, och den gick visst på 1500.-
Har en känsla av att vi kommer få ruggigt mkt bättre gps’er att surfa med rätt snart.. 😉men dom kommer oxå behöva användas i en aquapac om det var det du hängde upp dej på..?!
-
Fårgan är bara om det kommer utvecklas någon GPS som passar bra för oss vindsurfare? Ju mer junk du slänger i dom, coolare skärmar osv, ju mer ömtåliga lär dom bli? Tror vi får hoppas på dom här lite mindre tillverkarna, typ Locosys som kan göra hyfsat billiga prylar som passar vår sport bra.
-
fick en Velocitek Velocitek S10 (2800.-) i julklapp men funderar på att byta den till en Amaryllo vad tycker ni ?
-
Det tycker jag. S10 är inte formellt godkänd ännu, vad jag vet. Dessutom får du ju pengar över till en fena… 😀
-
Jester;435791 wrote:Det tycker jag. S10 är inte formellt godkänd ännu, vad jag vet. Dessutom får du ju pengar över till en fena… 😀
är du redan hemma!!:smile:
Logga in för att svara.