Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › tidigt i göteborg?
-
tidigt i göteborg?
Publicerad av djevulen på 15 augusti, 2007 vid 07:20finns det någon som fortfarande har semester å ska ut idag ,det ska vara so-s så det e torkelstorp som gäller
Mathias 0706-974360sourra svarade 17 år, 7 månader sedan 9 Medlemmar · 17 Svar -
17 Svar
-
Torkel var FETT igår kväll! Min kite fick bada så mycket att han var helt matt när vi kom hem och skulle sova. Det som skulle gå från 5 m/s upp till 8-12 m/s hamnade istället på 0.08-0.12 m/s. Hoppas ni får bättre lycka. Jag drar nog ned ikväll om inte vädergudarna har strap-on på sig idag igen.
-
@sourra 405604 wrote:
Torkel var FETT igår kväll! Min kite fick bada så mycket att han var helt matt när vi kom hem och skulle sova. Det som skulle gå från 5 m/s upp till 8-12 m/s hamnade istället på 0.08-0.12 m/s. Hoppas ni får bättre lycka. Jag drar nog ned ikväll om inte vädergudarna har strap-on på sig idag igen.
torkel fixar aldrig rosa på DMI-kartan. Man måste alltid dra av 3m/s pga byigheten. Men idag ser det bra ut, just nu visar onsalamätaren upp till 16 juh 🙂
Ska bara ta en taejkavaej-sallad sen e jag på väg.nic
-
jag var nere å kollade lite men det var ingen höjdare,det var för mycket ost å byigt som bara den,mellan 5-15 så jag åkte hem igen å ska nu lägga mig på soffan å se den nya beck
-
Någon välpolerad bohem som ska med söderut och surfa ikväll? Tänkte mig avföring/avfärd vid kl 18.
-
Drar till Torkel nu! Fasen va svårt det är när det ser ut som att det skall virda. Hoppas på bra vindar!
-
ja usch vilka otåliga människor det finns,,,,jag åker nu åxå
-
Hur var det i Torkel? Läjet var riktigt trevligt tills det började choppa lite efter solnedgången =)
-
Torkel var fint. Men imorgon blir det Läjet. Eller iaf Varbergstrakten.
Logga in för att svara.