• mons

Medlem
    25 december, 2002 vid 15:32

hur gjorde du sa du? de har väl inget bankkonto eller så som man kan sätta in pengarna på? eller? kanske finns ngt bättre alt. till att skicka pengar på posten…känns inte helt säkert =)

• anonym-anvandare

Medlem
    25 december, 2002 vid 17:46

Dom fick mitt visa korts nummer, och drog pengar från det, har sina risker men det funkade för mig och de gick med på det//Mvh Bengt

• mons

Medlem
    25 december, 2002 vid 17:58

låter livsfarligt…satsar nog på posten. =) fast iofs så är det samma risker, fast jag kan inte förlora lika mkt … =)

• anonym-anvandare

Medlem
    26 december, 2002 vid 00:20

ser att du bor i höganäs, ring så kan du få titta i en tidning hur de vill att man skall göra finns formulär i tidningarna//Mvh Bengt http://www.skid.nu 070-941 47 91

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.