• anonym-anvandare

Medlem
    3 september, 2002 vid 06:09

Jag har en sån som jag inte kört på än, det är en sinker, är inte säker på volymen. Tydligen skall den vara jävligt rolig när det blåser och vågar och jäkligt prisvärd om man jämför med nyare brädor. Ett + är att du kan slänga den i backen utan att den går sönder, gjord av bensindunksplast. Inget för nybörjaren dock, men det kanske du vet. Du måste kunna vattenstarta och den funkar bäst i planing när det blåser på bra.

• anonym-anvandare

Medlem
    3 september, 2002 vid 10:23

är den på 80l?

• anonym-anvandare

Medlem

är den på 80l?

• anonym-anvandare

Medlem

är den på 80l?

• anonym-anvandare

Medlem
    3 september, 2002 vid 15:46

det här kanske är till hjälp. hittade det på tigas hemsida
    /mikael

NAME 275 ACR
    Lenght 2,75 m
    Width 55 cm
    Weight 9,5 kg
    Volume 115 l
    Fin 35 cm
    Programme race MW
    Technology PE
    Years 1994-1995

• anonym-anvandare

Medlem
    3 september, 2002 vid 21:42

länk?
    tror brädan är äldre då, den är helvit med klistermärken på..280 lång slalom dessutom..inegn som ahr en aning om volym?

• pajas

Medlem
    3 september, 2002 vid 21:55

är nog en tiga 280 slalom då … 120 liters volym tror jag att det var … fanns en 260 slalom oxå som var kul o segla … fast lite tung .. men oöm

• anonym-anvandare

Medlem
    3 september, 2002 vid 22:13

280 var inte känd som någon slalomraket men var helt ok enligt testen i surfsport. 120 lit låter sannolikt riktigt. de snabba tiga-killarna körde med tiga 270 som hade negativ rocker. den bästa tigan måste dock vara Wave 257 på 87 liter som jag till salu. den är en kanonbräda, oxå från -94.
    /mats.knutsson@ncc.se

• mikael

Medlem
    4 september, 2002 vid 10:48

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.