Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Tight dräkt i neopren.

• Tight dräkt i neopren.

Publicerad av foxylinda på 2 oktober, 2003 vid 14:19

Jag har nyss köpt mig en super snygg svart våtdräkt som verkligen smiter åt min kropp.
    Har bara ett litet problem! Har lite svårt att dra upp dragkedjan hela vägen, den är otroligt trång upptill, ska det vara så? det är ju en dam modell.
    Under dräkten ska man inte ha så mycket va?
    Jag provade den idag med endast ett par svarta string trosor, borde fungera va?

Det var även lite lurigt att ta av sig den, man fick dra den försiktigt ner över mina höfter medans man böjde sig framåt med lite svank.
    Jag har sett att man hjälper varandra med detta ibland, tror ni att man kan be någon om hjälp på stranden dom första gångerna? Jag är lite osäker och känner mig lite dum

Det fanns inga snygga skor till dräkten så jag köpte inte dom, kanske inte behövs? vad tror ni?

Kram L.

anonym-anvandare svarade 21 år, 6 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • ceasar

Medlem
    2 oktober, 2003 vid 14:26

Jadu roland, välkommen ska du vara!

• anonym-anvandare

Medlem
    2 oktober, 2003 vid 14:44

Come to pappa…i hold the nordic speed record in removing womens clothes….

• anonym-anvandare

Medlem
    2 oktober, 2003 vid 14:46

Tjoho!!! Nu är vi två porrbrudar på beachen!!! Men som tur är har vi två olika stilar. Jag är ungefär lika graciös som en epatraktor så jag snirklar mig inte ur våtdräkten direkt, men jag är jävligt grov i käften… eller hur? Mina porriga porrpungskollegor i Habo!
    Sorry inte så seriöst inlägg, är trött på jobbet.
    Puss

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Tight dräkt i neopren.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.