Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Till alla ANONYMA som vill regga sej.
-
Till alla ANONYMA som vill regga sej.
Publicerad av JOHN_J_RAMBO på 3 februari, 2004 vid 09:08Klicka här: http://www.surfzone.se/forum/newuser.php?Cat=
JOHN_J_RAMBO svarade 20 år, 11 månader sedan 4 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
Det går inte. Kommer in så min kontrollpanel visar sig,minbrevlåda osv. Men sen när jag ska vidare kommer det upp en skylt om att användarnamn saknas…krångligare forum har jag aldrig vatt med om.
-
hey man.its working
its rambo here..hehe, för mej funkar det ju..vill du ha mitt användar namn eller gör du ett nytt försök.. -
JOHN_J_RAMBO
Gäst3 februari, 2004 vid 10:21Det verkade funka för Baloo..
-
Får man inte ha samma användarnamn och “namn som syns för andra” eller?
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst3 februari, 2004 vid 10:38vet inte..men jag hette APPELJUICE på ena o BALOO på andra..men det e möjligt att det är så?
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst3 februari, 2004 vid 10:50MEn sedan e ju du reggad på stenåldern oxå,hehe!
det kanske e andra bullar nu?
-
Som ni ser är jag inloggad “TomasN” men kan inte göra något
-
Konfen har blivit jävligt konstig, har ändrat till surfzone, är inloggad på förstasidan men när jag klickar på konfen är jag utloggad….skiter i det men postar ju anonymt nu..
/Oscar
-
Jag skiter med i det, det är bara om man vill ge bud i säljes som det hade vatt bra
-
BALOO is back!!!!
Varför fungerar det för mig utan vidare!?
Tror att ni måste fela någonstans påvägen..eller oxå e jag bara en tursam gosse
-
men gubbar..
Det e så för mej med, o så har det iofs varit nu några dagar..att jag loggar in, men sedan står det att jag kan logga in igen, då räcker det att trycka på “Forum index”, så e du inne igen..om det e det ni menar?
Logga in för att svara.