Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Till Anonyma som vill registrera sig!

• wind_freak

Medlem
    3 februari, 2004 vid 20:21

Bra inetjativ hoppas bara att felr reggar sig det blir roligare då:) tummen upp

• patrikol

Medlem
    3 februari, 2004 vid 22:41

Initiativet kom ifrån JOHN_J_RAMBO på windsurfingforumet. Tyckte det var en bra grej så jag la in det på kiteforumet. Så vi får tacka JOHN_J_RAMBO för det. smile.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    4 februari, 2004 vid 00:20

Vem fan bryr sig…

• patrikol

Medlem
    4 februari, 2004 vid 00:31

Det finns faktiskt dom som bryr sig. Prova att stå för vad du säger en gång det är faktiskt inte så svårt. Funkar även ute i samhället prova en gång så skall du få se.

• anonym-anvandare

Medlem
    4 februari, 2004 vid 06:04

Vem fan bryr sig…

• anonym-anvandare

Medlem
    4 februari, 2004 vid 06:26

Försökte registrera mig men det gick inte, de sa att användarnamnen var upptagna, men jag prova alla möjliga kombinationer mad.gif

/Andreas

• dmp

Medlem
    4 februari, 2004 vid 08:22

Prova Myp-otto det e ledigt har jag hört..

• anonym-anvandare

Medlem
    4 februari, 2004 vid 14:18

Och? Vem bryr sig, kör oregat.

• loving

Medlem
    4 februari, 2004 vid 16:01

Svar till:

Och? Vem bryr sig, kör oregat.

[/ QUOTE ]

Bla bla bla

• kitelife

Medlem
    4 februari, 2004 vid 22:43

Vem orkar höra ”vem bryr sig” hela tiden? skaffa dig ett ordföråd pucko!

Du som inte får ditt namn (eller det du vill ha iaf) skriv ett privat mess så ska jag se vad jag kan göra…

//Pan

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Till Anonyma som vill registrera sig!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.