-
Till Bosse Näsaäng från igår den 27/5
för det var väl Bosse du hette, som hade surfat i 250år? =D
Du ville att jag skulle lägga upp.. tycker inte riktigt att den kvalificerar för det men postar den här iaf =)Jag Tyckte jag pumpade mer när jag pumpade och hade energi kvar tog det visserligen lugnt i lördags mot tidigare gånger på munkis men tydligt är att det ska till en större rörelse (som du sa) och mer benarbete!… …
till nästa gång har jag kommit fram till följande
– inte vara förkyld(chansning om jag skulle orka)
– 3/2 dräkt på..
– Pumpa hårdare, framfot peka framåt, skjuta brädan framåt Ordentligt..
– haka i sele Jämt
– haka i sele när planing, (tänker ta det lite lugnt med stropparna ett tag för att kunna hålla på lite längre) hade annar ett mål att inte haka i förrän jag satt fast i brädan.. lär dock ta ngra månader till dess…
– segeltrim dubbelkolla nedhal… testade aldrig efter att du drog mer nedhal, så det finns inte på film..Kommentarer från nedan:
– sträck frambenet(missing link) och haka i [/B (så slipper jag se ut som en blåbärsplockare)
– ev. sänka bommen ngt mer för att kunna haka i lättare när jag planar
– ge f’n i att flytta tamparna framåt på vattnet..vad mer?
valde bara ut de sekvenser som jag gärna emottar feedback på.
Sista planingssekvensen hade jag mjölksyra i underarmarna och kämpade för att hänga kvar och komma in till land o vila o Dricka!om ngn som var där vet vad formula-bosse heter här dra ett pm plz…
-johan
ps. lider med dig Micke som behövde dra när det var dags för brisen att komma…[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=rY7H-3gsCww&list=UUrHuBfsKl_Pw9SUjdZp7t-A&index=1&feature=plcp”]SLW in näsaäng – YouTube[/ame]
Logga in för att svara.