-
Till "cabareteanerna"
Ha frusit som en gris, ä lite snö kvar, solen sken idag a de va lagom kallt. Fint men int direkt bikiniväder, tur egentligen för alla är tokbleka i detta landet. Om jag var lite brun så är ni andra svarta, för alla här hemma är i jämförelse transparenta… He he heeee
Ha äte hårdbrö me massa pålägg. Tvättat håret i varmvatten a druckigt vatten ur kökskranen. Tog mig ca.5 min å göra allt (dom få grejjerna) ja saknat under mina veckor i Karibien… Vill tillbaka NU.
Jo, ja tänkt ba säga att resa gick…, tog 46 evigheters timmar, med väntan å förseningar på alla avgångar. (Kändes som å komma hem när ja kom till puerto rico…måste bli mitt nästa hem.) Kan int säga att resan gick bra för de va svindrygt å tråkigt, men de funka för ja ä ju hemma nu… Blev inge övervikt på bagaget nånstans! Förutom min egen övervikt pga all flåttig mat…men den kostar ju bara ett dåligt samvete…
Ja hann ju aldrig säga hejdå till peter å martin, hälsa dom, eller martin ha väl också hunnit fara. Ja hoppas peter må bättre å blivit av med sina ovälkomna resekamrater. Fia hur gick de å få av gipset? Kite nu? Ni få se till å ta en a annan pina colada för mig!
Vet att Ragnar ä me ett grymt gäng, men måste ändå säga, ta väl hand om han, å passa er lite, han ä ju trots allt översexuell… Om han ä olydig få ni säga åt han på norrländska, han kanske som mig ha lite svårt me vissa uttryck på skånska…
Ha nä gott, å tack för två grymma veckor!
//yenny
Logga in för att svara.