Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Till Cumbuco
-
Till Cumbuco
Publicerad av vicky på 25 september, 2007 vid 22:57halla. Nagan ska komma ner till Cumbuco snart?
Nu när Eddie lämnat är det lagom lugnt och skönt här.
Skicka ett PM eller hojta till pa na sätt please.
:santa:
rimsson svarade 17 år, 6 månader sedan 7 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
jepp, Filip and theMotherfukker ska ner i slutet november.
Jag och Sturk kommer lagom till Lucia, samt Viktor olmin och kanske Clabb -
Du hittar ett flyg för 9500
Boende mellan 40-70 real…. gånga med 3,6 för att få det i kronor.
Kanske ännu lägre om du stannar en månad.’Vick… odla mustachen och akta dig för norrmännen.
-
Norrmänner haller jag mig langt borta ifran. Flyttat ut nu.
Vore as grymt om nan kunde ta med ett paket till mig da.
Är tva manader kvar sa ingen bradska, KANSKE kommer ner tva polare till mig om 3 vecor men man far se.
Ni kommer ha det underbart här nere, lyssna inte pa Eddies alla lögner.
-
hej! jag och en polare drar till cumbuco den 20 november. Kommer ni vara där då? Hur ser det ut på boende fronten? vart ska man bo osv? vi kommer stanna till den 29 december.
-
Ni som är där: hur gör ni med bil? Börjar det bli så crowded i lagunerna nu att man måste åka och hitta en egen lagun, eller kan man bara ta bussen?
-
Det finns ingen buss till Caupi-lagunen… däremot kör du downwind från Cumbuco, sen en buggy hem.
Havet är o andra sidan oändligt stort.Victor my friend…. hur har ni det därnere?
Saknar er lite och Cumbuco mycket.
Hälsa Hebecka! -
SamHansson;418044 wrote:jepp, Filip and theMotherfukker ska ner i slutet november.
Jag och Sturk kommer lagom till Lucia, samt Viktor olmin och kanske ClabbUPDATE: Jag, Flip o windsurf Nikks kommer dit 22 November…är det najs kite än så länge eller? lägg upp lite bilder!!!
Logga in för att svara.