Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Till er jag har pratat med om bommen…

• Till er jag har pratat med om bommen…

Posted by kitelife on 10 oktober, 2002 at 13:15

Tjena, har nu fått alla uppgifter och är redo att beställa…
    Eftersom jag inte kan kontakta alla så får ni kontakta mig istället, så får ni veta mera, priset blir lite billigare än vad vi pratade om grin.gif ( OBS. erbjudandet gäller ca en vecka)

Jag kommer att va i habo JP eller tippen till helgen…

070-55 44 545.

Ps. om du är intresserad av att hjälpa till och testa/promota säkerhetsbommen kontakta mig för ett oslagbart erbjudande Ds.

kitelife replied 22 years, 2 months ago 2 Members · 3 Replies
  • 3 Replies
  • kitelife

Member
    11 oktober, 2002 at 17:45

Verkar inte som om budskapet gick hela vägen i mitt första inlägg “shouldn’t u put a leash on that thing before it bites somebody” så för mer uförlig info om hu bommen funkar kolla;

Kiteproshop

• anonym-anvandare

Member
    11 oktober, 2002 at 19:17

Måste erkänna att den såg mycket bättre ut än vad jag först trodde.

\ mtias

• kitelife

Member
    12 oktober, 2002 at 06:31

allt jag har att säga är prova den! den är ännu bättre än den ser ut wink.gif

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Till er jag har pratat med om bommen…

You must be logged in to create new discussions.