Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Till er som missade Torö i morse…..

• tws

Medlem
    18 december, 2011 vid 16:30

Njæææ. Fortsatt får dere altfor skarpe bilder. Fatter ikke hvorfor…???? Flere bilder fra dagen på Skallevold utenfor Tønsberg i Ytre Oslofjord: http://www.free-wave.no, og les Vetle sin egen erfaring fra dagen.

Lurer dere litt treige svensker inn på siden for å få høyere hitrate. (Må ha inn reklame på siten nå som free-wave serveren er flyttet ut i Amazon websky.)
    Tenkte arrangere Nordisk mesterskap i wave snart på Lista eller Jæren. Danskene er klare som egg. Kommer dere? Og, husk på Juleaften seiler alle med nisselue. Basta. :santa::santa::santa:

• tws

Medlem
    18 december, 2011 vid 16:30

Vent litt! Torø er på innsida ved Stockholm? Helvete heller. Jeg så bilder av Torø da jeg seilte på Tiga Team med Anders men ikke visste jeg at det lå på feil side av Sverige. Grattis. Hvorfor er det ikke slike bølger hver dag. Skallevold er også på “feil” side så da hijacket jeg rett tråd. Gratulerer igjen så meget Stockholmzfnask.

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Till er som missade Torö i morse…..

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.