Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Till er som var vid Borrby i Lördags!
-
Till er som var vid Borrby i Lördags!
Publicerad av imported_thorbjorn på 20 april, 2009 vid 08:13Det kom fram en äldre tant och var så förtjust i att vi kajtade vid hennes strand, hon frågade allt om vindar och hur ofta vi kommer hit. Hon tycket att det var det bästa hon har sett på länge, och att det var så avkopplande och se dessa pågar susa förbi i vattnet med dessa färgglada segel.
Och jag skulle säga till er alla hon var så glad för detta och påtalade flera ggr att jag skulle hälsa till er alla. Och det har jag gjort nu 🙂
sonkie svarade 15 år, 11 månader sedan 15 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
lovely, om nu bara ornitologerna kunde bli lika entusiastiska.
nic
-
Go dag, skulle dock önskat 2 ms mer för att det skulle varit OK!
-
I Borrby vill man alltid ha 2sek mer pga av den där jävla strömmen!
-
Härligt att höra… Äldre brukar ju vara vädligt posetiva oftast. Ibland så finns det ju folk som är bittra.. Det kommer man nog aldrig ifrån. Men kul att höra posetiva tongångar…
-
Tjena, den där tanten låter ju som tanterna å gubbarna kring Näset…… NOT
-
MårtenT;541666 wrote:I Borrby vill man alltid ha 2sek mer pga av den där jävla strömmen!
Det är därför man kör downwind :). Man sov rätt gott natten till söndag efter två downwinders. Andra gången blåste det på betydligt bättre, och man kunde lätt hålla höjd om man ville. Dock var klockan 20.00 när vi gick in andra gången vid Sandhammaren, så det var kallt som %¤#¤.
/S
-
Hbgkitare;541627 wrote:Go dag, skulle dock önskat 2 ms mer för att det skulle varit OK!
Håller med, det blåste dock mer senare på em. Största behållningen va att få testa suesias nya vågbräda! Vill ha! Vill haaaa!:smile:
-
Gött o höra .
Ska se om jag pallar lägga upp nån bild osse -
kitefredrik;541669 wrote:Tjena, den där tanten låter ju som tanterna å gubbarna kring Näset…… NOT
inte sant! nu för nån vecka sen när jag var ute kom det en tant framskuttandes till min kompis och påpekade hur KUL kitesurfing verkade 😛
-
Riktigt kul att höra. Det var flera av de förbipasserande som var intesserade och possitiva till vårt surfande.
-
Sånt är så gött. Det kom ned en tant när vi var och dingade brädor i Vitemölla en gång och tyckte det verkade som en bra idé att köpa hem en drake som barnbarnen kunde leka på vattnet med när de kommer på besök.
-
sourra;541706 wrote:Sånt är så gött. Det kom ned en tant när vi var och dingade brädor i Vitemölla en gång och tyckte det verkade som en bra idé att köpa hem en drake som barnbarnen kunde leka på vattnet med när de kommer på besök.
sånt hör jag nästan varje gång jag är ute, dem gångerna när jag är ute!
Vi har verkligen surflöv här!
-
Snart är halva ålderdomshemmet ute och kör. Röra sig i vatten ska ju vara bra för lederna : )
Logga in för att svara.