Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing till helgen blir det premiär..

• till helgen blir det premiär..

Publicerad av dirk_diggler på 11 januari, 2005 vid 20:16

..för året om det blåser nått. har inhandlat en styck SOLA torrdräkt och en styck Pat Love “WIRE” sele. från http://www.kiteshop.dk någon som vet något om grejorna? jag har aldrig hört talas om varken SOLA eller PAT LOVE så det känns ju som det är lite på chans men det ska bli kul å testa nått nytt som man inte har hört nått om. ser mycket lovande ut faktiskt. återkommer med info och bilder efter att jag testat..

fredrik-no1 svarade 19 år, 11 månader sedan 4 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • luuddee

Medlem
    11 januari, 2005 vid 20:22

fan va gytt. du får komma ner till habo på sönda om det blåser.. tongue.gif

• dirk_diggler

Medlem
    11 januari, 2005 vid 20:33

mm de blir no de, ska bli jevvlet gött i sånna fall. har fan ente åkt sen oktober november nu eller nått. har ju småabstinens nu.

• walle

Medlem
    11 januari, 2005 vid 20:34

Svar till:

..för året om det blåser nått. har inhandlat en styck SOLA torrdräkt och en styck Pat Love “WIRE” sele. från http://www.kiteshop.dk någon som vet något om grejorna? jag har aldrig hört talas om varken SOLA eller PAT LOVE så det känns ju som det är lite på chans men det ska bli kul å testa nått nytt som man inte har hört nått om. ser mycket lovande ut faktiskt. återkommer med info och bilder efter att jag testat..

[/ QUOTE ]
    “sola” e inte det dräkter till jolle-seglare?

Dom säljer en sån på en secondhand butik här i Västervik för 400:-
    den är i läckra neonfärger från sent -90:tal skulle jag gissa på grin.gif

klantskallarna har låtit den hänga i skyltfönstret så båda arm muddarna e dåliga men dragkedjan e i nyskick!(samma som på pyron)

• luuddee

Medlem
    11 januari, 2005 vid 20:34

jo jag förstår de.. 😛 nämen sönda e jag på iaf. . lörda e jag upptagen med annat..

• luuddee

Medlem
    11 januari, 2005 vid 20:35

fan va najs.. grin.gif

• dirk_diggler

Medlem
    11 januari, 2005 vid 20:36

jesss den e de! måste ju ha nått varmt nu när de e kyligt. men ome de e till jolle seglare vet jag inte, såg sjysst ut. man slipper ju den klumpiga dragkedjan i ryggen också andas den. sen hur den e i vattnet återstår ju å se.

• fredrik-no1

Medlem
    12 januari, 2005 vid 07:31

SOLA är ju dräkter för kungar. Eller det var det i alla fall i slutet på 90-talet när jag köpte min Sola Evolution Titanium (torris). Den håller fortfarande men är inte 100% tät längre. Jag kör den fortfarande som mellandräkt mellan Pyron och den kortärmade våtdräkten.

På den förra ARIS-surfbussen hade vi en klibba från Sola med den klassiska texten: “My girlfriend threatened to leave me if I went surfing. I’ll miss her.”

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing till helgen blir det premiär..

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.