Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing TILL J RAMBO

• TILL J RAMBO

Publicerad av anonym-anvandare på 19 juni, 2003 vid 06:19

JAG har inte möjlighet att komma till Bearlanda i eftermiddag. Jag har ingen bil. Man blir ju förbannad. Enligt DMI skall det ju bli bra. oskar

JOHN_J_RAMBO svarade 21 år, 9 månader sedan 2 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • hjeltman

Medlem
    19 juni, 2003 vid 06:51

Ta Bussen till Fiskebäck då wink.gif Kanske lättare att få åka med någon dit dessutom…

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    19 juni, 2003 vid 07:27

Dont give up!!
    Den goa vinden kommer ju först vid 20.00 enligt DMi’s prgnos just nu, jag slutar inte jobba först vid 16.00, sitter i GBG HAMN nu o längtar ut wink.gif
    Har packat alla mina grejer i bilen redan, det är inte en omöjlighet att plocka upp dig efter avslut.
    Ring mig så kan vi snackas vid iallafall, har inga pengar på mobilen + att du endå inte har en Mobil confused.gif
    Om du läser detta kan du la ringa din brosa så han kan ringa mig o framföra det du har o säga..
    Cs senare kanske//JOhn.

• anonym-anvandare

Medlem
    19 juni, 2003 vid 07:59

Vad har du för mobilnummer rambo? Det hade varit fett om jag kunde åka med dig. Jag ringer.
    oskar

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    19 juni, 2003 vid 09:27

0737 17 85 03
    Men ring din brosa!!!
    Får ej tag i han..
    Kan du be han ringa mig så hade det varit bra.
    //John

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing TILL J RAMBO

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.