Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Till konfmaster: Mailen fastnar i skräpmappen!!!

• Till konfmaster: Mailen fastnar i skräpmappen!!!

Publicerad av bonasurf på 20 september, 2004 vid 12:35

Hej Konfmaster!
    Använder hotmail av (fastlåst gammal vana). Problemet är dock att alla mail som kommer utifrån steffo numera fastnar i skräppostmappen och då de inte har någon adressat, tror jag så går det inte att lägga dem på säkra listan. Detta verkar vara ett nytt problem?????

larry svarade 20 år, 5 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    20 september, 2004 vid 12:44

har du ändrat ”skräppost” grejjen i Hotmail, vet att jag hade problem med mail från annat ställe..ändrade bara ”skräppost filtret”..har du prövat?

• larry

Medlem
    20 september, 2004 vid 14:09

Jag tror Hotmail lägger alla mail som inte är med adresser från din kontaktlista eller mail som markerats att de inte är skräppost i den mappen.

Du får markera mailet som ”ej skräppost” så är det kirrat.

/Larry

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Till konfmaster: Mailen fastnar i skräpmappen!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.