Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Till minne av Per Andersson "Folkrace"

• hanko

Medlem
    20 maj, 2007 vid 13:55

Haj..!! Jag har dammat av mina reliker nu från de fornstora dagarna och jag och grejerna är laddade inför Klagshamnshelgen!! Men jag behöver kanske uppdatera mig med ett större segel runt 7kvm. “Hittar” inte sjuhalvan hehe! Nån som har från tidigt 2000-tal så e jag intresserad:.!!

See you.!!

SWE-777

• tobhed

Medlem
    21 maj, 2007 vid 07:52

Enligt prognosen så ska det bli varmt (25 grader), hyggligt väder med sol och sydostlig vind. Detta är ALLA faktorer som behövs för att den berömda brisen i Klagshamn ska slå till så att ni kan nog räkna med med en hel del vind… 🙂

Tyvärr kan jag dock inte vara med alls denna dag så ni får allihopa köra för mig också.

• hanko

Medlem
    21 maj, 2007 vid 15:04

Super-synd Tobbe men vi lovar att köra järnet …i Pers Minne. Låter bra med din “Bris-prognos” eftersom det verkar bli 6.3kvm som störst för mig! Trist att vi inte kan ses dock..! Men vi får försöka senare..!

Hänköö

• petter_f

Medlem
    21 maj, 2007 vid 20:37

Hej Janne, som jag skrev i Sista Chansen-tråden tänkte jag att det kanske vore bra att nämna vad PA fonden ska användas till för dem som inte vet 🙂

• tobhed

Medlem
    21 maj, 2007 vid 20:46

Saxat från vindsurfingförbundets webbsida:

“I enlighet med Per Anderssons familjs ska SVF nu instiffa en fond till vår vän Pers minne. Fondens medel kommer att gå till att främja ungdomsverksamhet. Specifik PG nummer kommer att skapas i dagarna. Det finns redan nu möjlighet att donera pengar igenom att skicka dessa till vår normala PG 444344-6. Vänligen indikera då “Till Per Anderssons fond”.”

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Till minne av Per Andersson "Folkrace"

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.