Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Till NEMO
-
Till NEMO
Publicerad av anonym-anvandare på 15 maj, 2001 vid 20:179000 bjudet
3500 bjudetinge snack där inte, 😉
nemo svarade 23 år, 6 månader sedan 2 Medlemmar · 5 Svar -
5 Svar
-
Så vad är problemet? Det är köparen marknad, som inte minst jag fått erfara pga min ambivalens angående syrfprylar och inriktning. Köpte Raceprylar för närmare 30000 förra året, som om man vill få prylarna sålda får 12000-14000 för idag, och det var vad jag fick…Det finns personer som tror att de skall få 5000 för en shape som är 5 år gammal. Det finns flera exempel på “säljes” som skall ha ut det dubbla priset på en brada idag mot vad jag köpt/sålt den för för två år sedan…Nog för att vi är under ett visst inflationstryck men…Jag förstår inte att man kan ta så illa vid sig?! Det är väl bara att låta bli att sälja prylarna eller vänta på någon som är beredd att betala det som man begär. Jag har aldrig hittills lyckats varken köpa eller sälja en beg. bräda för det pris som Surfshopparna begär för deras inbytesbrädor (jag måtte vara en dålig försäljare och en bra köpare…).
MVH Nemo
-
ta det lugnt…det var en skön prutkommentar utan massa snack!
-
det verkar som den sved en del hos NEMO pojken hahahahhahaha
nästa gång skriv i word där finns ett rättstavnings program -
Ok! Sorry, har råkat ut för två mindre trevliga representanter av lag och ordning idag…Det måste vara skitkul att stå med laserpistol…
-
Sved å vsed dte kåstarr at endra runt i utrusningen, män det ärr det värt,förhopnsingsvis…
Logga in för att svara.