Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Till NORDGREN
-
hyllan said, hyllan it is.
jag har knåpat ihop en filosofiskt diskussionsunderlag så mäktigt att de mest hårdföra män kommer att mjukna och se ut som skugor i dess närhet. -
-
oj, nu blev det lite missförstånd här.
Den vita flaggan är hissad från min sida nu… -
mogen som jag är låter jag dig få sista ordet. på konfen i alla fall.
jag råder dig att se dig om två gånger när du stiger av 137:an imorgon. bakom hörnet väntar en fara som inte får nämnas vid namnmamma-dissenoch den kommer att slå till när du som minst väntar det. -
grattis nordgren till denna underbara tråd som från begynnelsen var tillägnad dig!
-
Jag skulle snarare säga sluta rök på den där jävla pipan och gör nått vettigt!
-
svårt å röga freds piba när med dig när du inte finns. lyckades jag skrämma dig till at stanna hemma?
eller ligger du i ett isbad med stringemil och försöker kyla ner dig så pass att ditt blod inte koagulerar? -
med tanke på vad jag har hört av de du sade idag i skolan så tycker jag du ska hålla dig ganska passiv
Svar till:
”Jag har också kännt på en hel del killar, dom andra i bandet brukar brottas å känna på varandra en hel del, men jag gillar inte att brottas så ja känner bara ”
[/ QUOTE ]
-
stackars alex. han har ju faktiskt iaf anledning för sin halvosäkra läggning. ser ens brud ut som skäggia damen e de inte lätt
-
tack för stödet, niklas_s.
å den där clemens har en viss förmåga att förvrida saker som han hör i tredjehand.
”there’s an old saying we have in tenesee. You can talk shit about me once… and… and shame on you!”
vafan hände med den vita flaggan å fredspipan? jag tror det är ett ont dåd av vinterkonfens spöke.
Logga in för att svara.