Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Till NORDGREN

• alexasu

Medlem
    28 november, 2004 vid 21:07

hyllan said, hyllan it is.
    jag har knåpat ihop en filosofiskt diskussionsunderlag så mäktigt att de mest hårdföra män kommer att mjukna och se ut som skugor i dess närhet.

• clemens

Medlem
    28 november, 2004 vid 21:16

okej du vill fortsätta, I C…

Frågan lyder: Vilka av dessa individer har Alex mamma inte haft sexuellt umgänge med.
    Nr.1
    Nr.2
    Nr.3

Svar: INGEN. Alex mamma har tro det eller haft ihop det med allihop, + en hel drös till (dom skulle inte ens få plats i globen allesammans)

• clemens

Medlem
    28 november, 2004 vid 21:17

oj, nu blev det lite missförstånd här.
    Den vita flaggan är hissad från min sida nu…

• alexasu

Medlem
    28 november, 2004 vid 21:25

mogen som jag är låter jag dig få sista ordet. på konfen i alla fall.
    jag råder dig att se dig om två gånger när du stiger av 137:an imorgon. bakom hörnet väntar en fara som inte får nämnas vid namnmamma-dissenoch den kommer att slå till när du som minst väntar det.

• alexasu

Medlem
    28 november, 2004 vid 21:27

grattis nordgren till denna underbara tråd som från begynnelsen var tillägnad dig!

• clemens

Medlem
    28 november, 2004 vid 21:30

vi får ta å röka fredspipa i morrn asu…

• brickan

Medlem
    28 november, 2004 vid 21:40

Jag skulle snarare säga sluta rök på den där jävla pipan och gör nått vettigt!

• nordgren

Medlem
    28 november, 2004 vid 22:56

Japp, var så god. grin.gif

Men det var rolig läsning iaf. wink.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    29 november, 2004 vid 11:59

svårt å röga freds piba när med dig när du inte finns. lyckades jag skrämma dig till at stanna hemma?
    eller ligger du i ett isbad med stringemil och försöker kyla ner dig så pass att ditt blod inte koagulerar?

• alexasu

Medlem
    29 november, 2004 vid 12:00

/alex

• clemens

Medlem
    29 november, 2004 vid 15:47

med tanke på vad jag har hört av de du sade idag i skolan så tycker jag du ska hålla dig ganska passiv

Svar till:

”Jag har också kännt på en hel del killar, dom andra i bandet brukar brottas å känna på varandra en hel del, men jag gillar inte att brottas så ja känner bara ”

[/ QUOTE ]

• niklas_s

Medlem
    29 november, 2004 vid 16:03

stackars alex. han har ju faktiskt iaf anledning för sin halvosäkra läggning. ser ens brud ut som skäggia damen e de inte lätt

• alexasu

Medlem
    29 november, 2004 vid 17:19

tack för stödet, niklas_s.
    å den där clemens har en viss förmåga att förvrida saker som han hör i tredjehand.
    ”there’s an old saying we have in tenesee. You can talk shit about me once… and… and shame on you!”
    vafan hände med den vita flaggan å fredspipan? jag tror det är ett ont dåd av vinterkonfens spöke.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Till NORDGREN

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.