Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Till slut dök den upp !!
-
Knatte
Gäst19 oktober, 2006 vid 18:25godde wrote:HUr mycket kostar en sådan fin bräda i tyskland??????
Drygt 9000 kr med frakten inräknad.. -
Jag vill köp 2 starboard isonic men hittar inte var på hemsidan som dom kostar 9000:-
SNÄLLA hjälp mig:::Tack Peter
-
Tipset jag hört om att göra affärer med den gubben: Ring honom!
Borde du inte få schyssta priser om du förhandsbeställer från svenska importören oxå?
-
Knatte
Gäst20 oktober, 2006 vid 14:41godde wrote:Jag vill köp 2 starboard isonic men hittar inte var på hemsidan som dom kostar 9000:-
SNÄLLA hjälp mig:::Tack Peter
Att jag fick den så billigt, berodde nog delvis på att han hade snurrat till en annan affär. Jag hade köpt och betalt en Sonic 85 -2006, som han inte kunde leverera länge. Därför fick jag nog ett bra (bättre) pris på en 2007 Isonic 87 istället.
Sedan är priset på hemsidan och det verkliga priset inte alltid det samma efter lite prutningar osv. (Jag kollade nu och det blev ca 9200 kr som jag betalade)
Mitt tips är att kolla av läget och begära totalpris packat och klart till sverige, så bör du få ett bättre pris jämnfört med hemsidan.
Annars har de ju 15% rabatt för förhansbeställningar på Starboard sverige (onwater) just nu. Det blir ju nästan 2 tusen billigare än vanliga priset.:tongue: -
Glöm inte att läsa det finstilta: “Leverans sker under vecka 9-10 2007”
Djävulen finns alltid i detaljerna…
-
The_Novice wrote:Glöm inte att läsa det finstilta: “Leverans sker under vecka 9-10 2007”
Djävulen finns alltid i detaljerna…
Därav termen förhandsbeställning. Beställer du nu så lär du inte få nåt av tysken (om du får nåt alls) innan säsongen är över. Vecka 9-10 lär fortfarande vara off-season här hemma.
Japp, jag tycker man skall stödja hjältarna som säljer prylar i Sverige.
Sedan är det naturligtvis *aldrig* roligt att vänta på prylar även om det ligger is på vattnet… 😀
-
Ja det var ju inte meningen att klanka på just On-water som ju ändå tar in och har väldigt mycket prylar på lager. Jag har ju själv stöttat dem med en förhandsbeställning förra vinter (då beställde jag dock i vecka 51 och nu är det vecka 42??). När det gäller race segel så är det väl det enda sättet att få tag på dom…
Om det nu är ungefär samma pris hos tysken som verkar kunna få in dom redan nu (och leverera utan fraktskador) med hela sässongen kvar fram till mitten på januari så är det ändå lite skillnad… 😮
-
Knatte
Gäst24 oktober, 2006 vid 10:26Såja 😉
Nu dök en jättefin boardbag upp! Keppler kan tydligen snurra till det lite, men med tålamod, så blir det riktigt bra i slutändan ändå -
Knatte
Gäst24 oktober, 2006 vid 13:30tobhed wrote:Blir det premiär på nya brädan nu i dagarna då?Det verkar inte speciellt troligt:mad:
Jag är “skadad” och har varit så i drygt ett år, så det är bara under särskilt lyckliga dagar, som jag kan surfa…Tål inte fysisk ansträngning så bra än så länge.
Blir det någon windsurf, så kanske det kan inträffa i lagom vind och på min stora bräda Exocet Pacer 290, som jag inte har fått rastat ännu:tongue:Men, men man vet ju aldrig….
Logga in för att svara.