Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Till steffo,dåligt forum för köp/sälj

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    26 november, 2004 vid 19:22

ordning o reda, blabla på freda.

Det enda som nån nämde som vore bra e ju om man vill sälja ett paket..kunde ju finnas en “Surfpryls-paket” mapp..hade vart nått, ah..ah, inte så pjoskigt!
    ..jag vet, jag e smart.

Levande hit o dit..va e det för trams, skall man sälja sin grejjer så skall de inte vara massa jäkla kriffskraffs runt om, som de funkar nu e ju skit bra..

Man kan lätt hitta va man är ute efter..jag vill ha en ny bräda, ah! då klickar man på brädor, ah! jag vill ha ett segel, då klickar man på segel osv.

Kan ju fortfarande komentera, o fråga om man nu vill göra det.
    sen om man vill fråga mera, så e det ju bara att lägga in ett inlägg o fråga där alla tjötar.

“glid-läsa på säljes”..hahahaha, fan va kul grin.gif

att det e mindre säljes grejjer nu tror jag inte, tror därimot att det inte ligger 10456,34st som redan e sålda!!!!
    som det gjorde innan…massa gammala anonser.

NYTT till folket.

RAMBO tycker till igen cool.gif

• graf

Medlem
    26 november, 2004 vid 20:49

Men du! du har ju alltid haft taskig smak också. kram jimmy!

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    26 november, 2004 vid 21:29

haha..shad ap Jimmyboy, before i..i, jah.

kram john.

• brucealmighty

Medlem
    26 november, 2004 vid 22:43

cool.gifJag tycker att den nya köp och sälj fungerar bra, har inget att klaga på….

• xavier

Medlem
    27 november, 2004 vid 10:30

nu när jag lärt mig var man ska kommentera så måste jag säga att det nya är ett lyft. tycker det är bättre att ha en ordentlig uppdelning på grejorna, speciellt om man är köpare och letar efter något specifikt.

att det blir mindre skitsnack är väl bara för att vi inte har kommit igång att kommentera. men det finns inget som hindrar att vi börjar med det eller?

bra är oxo att det uppmuntras att man lägger upp bilder så att man får se på grejorna.

/P

• mangs

Medlem
    27 november, 2004 vid 15:40

Håller med om att det gamla var bättre för att få feedback på grejer man var lite intresserad av. När jag köpte bräda i början av sommaren så hade jag riktigt stor hjälp av alla kommentarer och info man fick om pris,kvalité och vad man skulle ha. Eftersom jag sjäv inte hade en aning så tyckte jag det var kanon. Den biten saknas nu i det nya och det är synd. Fast kommer diskussionerna igång igen så har jag inget emot det nya systemet.

Magnus

• jonasp

Medlem
    27 november, 2004 vid 15:50

Det nya systemet är väl bra för att det uppmanar att ta kontakt direkt. Det e långsamt att prata över konfen. Det är ju fortfarande möjligt att kommentera så det e ingen skillnad utom att meddelandet inte hamnar överst men senaste ´kommentarer syns längst ner.

Det e också mkt lättare att leta bland sakerna och vill man ha mer info om en bräda är det ju bättre att ta upp det på konfen-fler som läser där tror jag.

• nordgren

Medlem
    27 november, 2004 vid 16:04

Men jag kan tänka mig att det är bra mycket fler nybörjare som blir pålurade 100liters brädor nu!
    Det var ju tyvärr en del som försökte lura på ovetende sina prylar.
    “Jodå eftersom den är 65 bred så är det stabil nog åt en nybörjare, dessa nya freestyles är aslätta att lära sig på” typ.

• jonasp

Medlem
    27 november, 2004 vid 16:12

Och vad hindrar dig från att flika in ett meddelande om att du inte håller med om det nu då?

• nordgren

Medlem
    27 november, 2004 vid 16:46

Ja gissningsvis eftersom konversationen köpare/säljare numera sker via mail eller tel.
    Det är ju inte så att de skriver ut att det är nybörjarvänligt, men när eventuell nybörjar köpare ringer eller mailar så vet väll ändå rimligtvis inte vi andra om vad som sägs eller??

• jonasp

Medlem
    27 november, 2004 vid 18:48

Fast det kunde den ju göra förut också. Fast riktigt störigt blev det ju när man såg att det va massa nya inlägg som mest bestod av “upp” och varianter på det.

• nordgren

Medlem
    28 november, 2004 vid 08:21

Jojo, men ofta så frågade de ju i tråden och andra kunde “lägga sig i”.

Nej men det har ju många för och nackdelar.
    Skulle folk börja prata via komentarerna nu så hade det blivit bra tycker jag.

• henkeboy

Medlem
    28 november, 2004 vid 19:50

de va goooda tider i sensomras när folk tjöta omkring o kom med kommentarer… laugh.gif fickk feedback o hjälp som var ovärderlig för mig som fortfarande är ung o dum o hyfsat ny inom ws.. stelt är bara förnamnet vad det gäller det nya köp o sälg.. visst e de lätt att hitta men all kääänsla e bara borta… uppmuntra till tjöt gott folk tongue.gif, något som underlättar det i köposälg-upplägget skulle heller inte skada!!! Henkan

• ola_p

Medlem
    28 november, 2004 vid 20:54

Jag saknar ett quickreply fält under varje tråd… Men formen för forumet kanske inte tillåter det? Borde funka att ha det på säljes iaf.

• steffo

Medlem
    29 november, 2004 vid 07:37

Tack för all feedback. Jag ska se om det går att göra några förändringar som gör att den blir mer “levande”.

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Till steffo,dåligt forum för köp/sälj

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.