Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Till surfet fort som faaaan!!!!
-
Till surfet fort som faaaan!!!!
Publicerad av karapp på 18 november, 2003 vid 08:58Ok, volvos nya R bilar är redan snabba men Rs är ju brutal… 500 häst och 650 Nm, 0-100 på 4.2 ahahahah!!!!
Tänk om de skulle börja byggas i kombiversion, smått kaxigt att glida förbi nån m bmw, amg merca eller kanske nån porsche, med surfprylar på taket (förutsatt att du först blir ekonomiskt oberoende )!!!jester svarade 21 år sedan 11 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
Om jag inte ser helt fel så står kombin till höger i bild, jag är bra sugen på den, tror att den går lite långsammare till 100, men vad tusan den klår de flesta andra sossecontainrar……
-
har man obegränsade tillgångar kanske inte en koeningsegg sitta fel… Fågan är bara om dom tillverkar tackräcken till den…
http://www.koenigsegg.com/ -
Har man råd med en Koeningsegg så har man råd att få takräcken specialgjorda.
//jörgen
-
Det ultimata är såklart en ombyggd folkabuss med V12a och bastu där bak.
-
Iofs… Fast man får se till att surra ordentligt… Max sido-g = 1,5… 0-100 på under 3,5 s… (låter nästan som en folka va? )
-
Fanns det inte en Renault Espace med F1 motor? Det bör ju gå att lasta ganska bra i den, och fort gick den.
//jörgen
-
Takräcke NO NO NOOOOOOO!!!!!!!!
Några 12″ spik och 4.5*4.5″ plank på taket, bang bang bang direkt utanför återförsäljaren bara.
Har man stålar så är denna manöver ett måste.
Peder Boy -
0-100 under 3 sek… med buss (snabbare än koenigseggen, faktiskt)… inte illa…
-
Där var den ju. Riktigt äckligt brutal. Med prestanda som en F1 så lär man komma dit man skall fortast möjligt.
//jörgen
-
Jag hade en caravell årsm -82 med Volvo B23 turbo motor. Men besiktningssnubben gick inte med på det. Fick inte sitta större snurra än Volvo B21 i en sådan. Trist och mycket jobb i onödan.
-
Fy F** den där var _riktigt_ vass!
*Ha begär stort*
Ja hade man haft obegränsade tillgångar så! -
Espacen har inte bara en F1 motor, utan hela chassit är en F1 bil. Såg när dom körde med den på TV för några år sedan. Gick så in i H-vete!
Logga in för att svara.