-
Tillstånd för bil i habo?
Någon som vet om man behöver det?
Det var en sur tant som gick förbi längs stranden som sade detta (tillåt mig att tvivla)
Detta hände i dungen på lerparkeringen.
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Tillstånd för bil i habo?
Någon som vet om man behöver det?
Det var en sur tant som gick förbi längs stranden som sade detta (tillåt mig att tvivla)
Detta hände i dungen på lerparkeringen.
Kan tänka mej att det har suttit en ”biltrafik förbjuden”-skylt vid infarten till lerparkeringen en gång i tiden… nån som vet?
En gång i tiden fanns det en skylt som förbjöd infart, den togs ner när området lämnades över till Lomma kommun från Villasamfälligheten. Sedan dess har det inte varit någon som klagat, tvärtom så har boende tyckt surfingen ger liv åt området. Jag vet att polisen en gång påminde oss om att infarten inte var någon väg utan terräng och för detta fordras tillstånd från Länstyrelsen och Naturvårdsverket. Jag tror att bara vi inte ”grisar” ner området så är det lugnt. Låt oss hjälpas åt att hålla rent. Tag skiten med dig hem.
I hear you, man! Men Riki: Man kanske inte ska be gnällkäringen ”dra åt h…” om det nu är så att det verkligen krävs tillstånd. Bättre att hålla låg profil så hon inte börjar bråka och polisanmäla och sån skit…
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Tillstånd för bil i habo?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.