Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Timmen e slagen!
-
Timmen e slagen!
Publicerad av alexxx på 4 september, 2008 vid 16:08Stort GRATTIS till Jonas Thell som satte nytt rekord på timmen!
Tror att han lyckades bli snabbaste svensk på svenskt vatten med 22,66.
Hur som helst 54 i världen.jester svarade 16 år, 8 månader sedan 5 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
Fete gött… och viktigast av allt, han är ju skåne-påg… Svensk för all del… men skåne påg… den där röe-gule flaggan e fiiin…
-
den där röe-gule flaggan e fiiin…
Fin är väl en överdrift? :p
-
Klang;496936 wrote:Fete gött… och viktigast av allt, han är ju skåne-påg… Svensk för all del… men skåne påg… den där röe-gule flaggan e fiiin…
Ja det är väl första gången en skånepåg är överst på pallen?
-
@Jester 496970 wrote:
Fin är väl en överdrift? :p
Vi har nog förstått att du är skåne-wannabe Jeppe… men trots år med kvinnlig skånsk coach, och vårt fulla stöd, så har du fortfarande en besynnerlig brytning, jag tror det har med ditt mindre lämpliga TT-umgänge att göra… vi hoppas att du spenderar lite mer tid här hos oss mitt i Sverige.
-
faster;497220 wrote:Ja det är väl första gången en skånepåg är överst på pallen?
Vi håller som bäst på att ta alla titlar – vi är ju redan regerande svenska mästare i speed (ulf) =)
-
Vi har nog förstått att du är skåne-wannabe Jeppe… men trots år med kvinnlig skånsk coach, och vårt fulla stöd, så har du fortfarande en besynnerlig brytning, jag tror det har med ditt mindre lämpliga TT-umgänge att göra… vi hoppas att du spenderar lite mer tid här hos oss mitt i Sverige.
Hmmm.. Man kanske skulle skita i Skaune-trippen nästa vecka…
Mitt livs största trauma var när någon trodde jag var från Skåne på den tiden jag hade ”kvinnlig skånsk coach”. Dumpade henne direkt… Eller var det hon som dumpade mig??
Logga in för att svara.